رئیس حوزه علمیه علی‌بن موسی‌الرضا (ع) شهر یاسوج خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان بویراحمد

حجت‌الاسلام «بهشت» از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان بویراحمد همزمان با عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ - 05August 2022

حجت‌الاسلام «ابراهیم بهشت» رئیس حوزه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: این یادواره با عنوان «علمداران بصیرت» ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه ۱۵ مرداد در حوزه علمیه برادران شهر یاسوج واقع در خیابان شاهد ۱۷ برگزار می‌شود.

رئیس حوزه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) افزود: در این مراسم معنوی که همزمان با عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام «محمد صادقی» استاد و راوی موسسه سیره شهدای قم به ایراد سخنرانی می‌پردازد و «مهدی رضایی» مدیحه‌سرایی می‌کند.

بهشت هدف از برگزاری یادواره عملداران بصیرت را آشنایی بیشتر مردم به‌ویژه جوانان با رشادت‌ها و جانفشانی‌های روحانیت در پیروی از راه و سیره امام حسین (ع) و مبارزه با باطل عنوان کرد.

وی بیان کرد: از همه علاقه‌مندان و محبین اهل بیت (ع) و خانواده محترم شهدا و ایثارگران و جانبازان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت می‌شود. این یادواره با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان بسیج طلاب سپاه فتح و مدیریت حوزه‌های علمیه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار