امام جمعه بروجرد:‌

اهل بیت (ع) بهترین الگو برای خانواده‌ها هستند

حجت‌الاسلام حسینی گفت: اهل بیت (ع) بهترین الگو برای خانواده‌های ایرانی هستند چراکه زندگی و پرورش فرزند در سایه الطاف آنها باعث خوشبختی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ - 05August 2022

اهل بیت (ع) بهترین الگو برای خانواده ها هستند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد،  امروز (جمعه) در همایش شیرخوارگان حسینی  اظهار داشت: انسان در زندگی نیاز به الگو دارد و در اسلام نیز خانواده امیر المومنین (ع) بهترین الگو هستند.

وی  افزود:‌ علی (ع) امام معصوم، فاطمه زهرا (س) بهترین زن تاریخ بشریت و فرزندان آنان نیز همه نمونه هستند بنابراین بانوان ایرانی باید از حضرت زهرا (س) الگو بگیرند چراکه این بانوی بزرگ اسلام در خانه داری، فرزند پروری و همسرداری بی نظیر بود.

حجت الاسلام حسینی گفت: اهل بیت (ع) بهترین الگو برای خانواده‌های ایرانی هستند چراکه زندگی و پرورش فرزند در سایه الطاف آنها باعث خوشبختی می‌شود.

وی با اشاره به قناعت فاطمه زهرا (س) در زندگی با امام علی (ع) تصریح کرد:‌ این بانوی بزرگ اسلام، فرزندانی تربیت کرد که الگوی بشریت هستند، بنابراین باید در فرزند پروری و عفاف از ایشان الگو گرفت.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: چنانچه پدر و مادر سبک اسلامی را در خانواده رعایت کنند فرزندان خوبی تربیت می شود چراکه دین اسلام برای تمامی شرایط سنی و مراحل مختلف تربیت فرزند الگو و مصداق دارد و راهنمای کاملی در این زمینه است.

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی امروز جمعه همزمان با سراسر کشور در مصلی نماز جمعه بروجرد با حضور باشکوه مادران و عزاداران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار