فرزند شهید «تاش‌موسی»: بازگشت پیکر پدرم پاداش صبر زینبی خانواده‌ام است

«شایان تاش‌موسی» خبر بازگشت غرورآفرین پدر شهیدش را عنایت خدا و پاداش صبر زینبی خانواده‌اش دانست.
کد خبر: ۵۳۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ - 06August 2022

خبر بازگشت پیکر پدر شهیدم پاداش صبر زینبی خانواده‌ام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «زهرا تاش‌موسی» فرزند شهید مدافع حرم «مصطفی تاش‌موسی»، در مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید والامقام و شهیدان «رحیم کابلی» و «محمد امین کریمیان»، خبر بازگشت غرورآفرین بابا مصطفی را عنایت خدا و پاداش صبر زینبی خانواده‌اش دانست، اظهار داشت: شهید مصطفی تاش‌موسی تنها شهید مدافع حرم رامسر است.

فرزند شهید مدافع حرم «تاش‌موسی» با بیان اینکه بابا مصطفی مردم‌دار بود و خدمت به مردم را به همگان به ویژه به مسئولین توصیه می‌کرد، افزود: پدرم تاکید داشت که پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

«شایان تاش‌موسی» دیگر فرزند شهید مدافع حرم «مصطفی تاش موسی» نیز در این مراسم، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و تبریک به مناسبت بازگشت پیکر‌های شهدای تازه تفحص‌شده از خان‌طومان سوریه، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که با خبر بازگشت پیکر پدر، دل مادر و خواهرم شاد شد.

وی به برگزاری مراسم با شکوه وداع با شهیدان حاج «رحیم کابلی»، «محمد امین کریمیان»، «مصطفی تاش موسی»، «عباس آسمیه» و «عبدالله اسکندری» توسط مردم مومن و شهیدپرور شهر مقدس مشهد اشاره کرد و افزود: این جمعیت پدرم شهید مصطفی تاش موسی را نمی‌شناختند و این حضور، دلگرمی بزرگی برای خانواده من است.

فرزند شهید تاش‌موسی به رشادت‌های پدر خود در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره و بیان کرد: خبر بازگشت پدر با گذشت هفت سال در ماه محرم حسینی، پاداش صبر خانواده‌ام در این سال‌ها بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها