محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه توسط انصارالله یمن

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و بر حق ملت و مقاومت فلسطین در پاسخ به این تجاوز تاکید کرد.
کد خبر: ۵۳۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ - 06August 2022

محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه توسط انصارالله یمنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور تیسیر الجعبری فرمانده ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را محکوم کرد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای تاکید کرد: تجاوز اسرائیل به نوار غزه و جنایت ترور تیسیر الجعبری فرمانده ارشد گروهان‌های قدس را به شدت محکوم می‌کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: به جنبش جهاد اسلامی و گروهان‌های قدس شهادت الجعبری را تبریک و تسلیت می‌گوئیم.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن همچنین بر حق ملت و مقاومت فلسطین برای واکنش به تجاوز ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

انصارالله همچنین از امت عربی و اسلامی خواست به مسئولیت خود در قبال حمایت از ملت و مقاومت فلسطین برای مواجهه با تجاوزگری اسرائیل عمل نمایند.

از سوی دیگر، جمعیت علمای یمن تاکید کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و مردم تحت محاصره آن و ترور رهبران مقاومت و جهاد اسلامی باید موجب بیداری آزادگان در فلسطین و تمام بلاد اسلامی شود.

این جمعیت اعلام کرد: با اندوه و حزن فراوان از تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به غزه مطلع شدیم و این وحشیگری به سلسله جنایات وحشیانه علیه ملت فلسطین اضافه می‌شود.

جمعیت علمای یمن همچنین افزود: شهید تیسیر الجعبری پس از جهاد درخشان و رویارویی قهرمانانه با رژیم بزدل صهیونیستی به شهادت نائل آمد. اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی و ترور ناجوانمردانه الجعبری، در سایه قصور رژیم‌های عربی و اسلامی در عمل به وظیفه خود صورت گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار