مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

خبرنگاری مبارزه‌ای در عرصه «جهاد تبیین» با جنگ نرم دشمن است

امیر «عباسی» با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار، عنوان کرد: حرفه خبرنگاری منحصر به اطلاع‌رسانی صرف در مورد رویدادها، یا محدود به تهیه محتوای خبری برای شرح وقایع نیست؛ بلکه مبارزه‌ای بی‌امان در عرصه جهاد تبیین با جنگ نرم دشمن و حفظ خاک‌ریز‌های شرافت، میهن دوستی و انقلابی‌گری است.
کد خبر: ۵۳۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 06August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی، ۱۷ مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» و روز خبرنگار را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

هفدهم مردادماه که با الهام از روز شهادت یکی از فعالان صدیق خبرنگاری یعنی شهید «محمود صارمی» به‌عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است، نماد نقش‌آفرینی متعهدانه و مؤثر اصحاب رسانه و یادآور مجاهدت‌های ایثارگرانه شهدای این عرصه است.

خبرنگاران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علی‌الخصوص هشت سال دفاع مقدس، با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع، دوشادوش با سایر دلسوزان این مرز و بوم، در حفظ و نگهداری دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه‌سار رهبری مدبرانه امام راحل (ره) و امام خامنه‎ای (مدظله‌العالی) مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابت‌قدم مانده‎‌اند.

بی‌تردید تلاش‌های مجدانه و باانگیزه خبرنگاران متعهد و فعالان عرصه رسانه، در زمره ارکان تأثیرگذار در مسیر تعالی، رشد و توسعه ایران اسلامی خواهد بود. به‌ویژه در عصر حاضر و در زمانه حاکمیت قدرت‌های زر و زور بر رسانه‌های جهانی، حرفه خبرنگاری منحصر به اطلاع‌رسانی صرف در مورد رویدادها یا محدود به تهیه محتوای خبری برای شرح وقایع نیست؛ بلکه مبارزه‌ای بی‌امان در عرصه جهاد تبیین با جنگ نرم دشمن و حفظ خاک‌ریز‌های شرافت، میهن دوستی و انقلابی‌گری است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عزیز خاصه شهدای عرصه خبر و رسانه و ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی و تلاش‌های مجدانه تمامی خبرنگاران متعهد و جهادی، از تمام فعالان حوزه رسانه درخواست می‌کند که در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با همت جهادی و کوشش بی‌وقفه کار زینبی انجام داده و نسبت به نشر این فرهنگ غنی در جامعه گام بردارند. فلذا این روز را به محضر تمامی اصحاب رسانه به‌ویژه خبرنگاران استان آذربایجان شرقی تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون آن‌ها را تحت زعامت مقام منیع ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز مسئلت می‌کند.

امیر دریادار دوم دکتر «رضا عباسی»
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار