مقامات محلی تل‌آویو کم‌آوردند؛ ساکنان نوار غزه قوی هستند

مقامات محلی تل‌آویو در گفت‌وگو با نخست‌وزیر موقت کابینه رژیم صهیونیستی اذعان کردند که ساکنان نوار غزه مردمی «قوی» هستند.
کد خبر: ۵۳۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ - 06August 2022
مقامات محلی تل‌آویو کم‌آوردند؛ ساکنان نوار غزه قوی هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مقامات محلی تل‌آویو امروز (شنبه) در گفت‌وگو با «یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی به شجاعت و مقاومت مردم فلسطین اشاره کرده و ساکنان نوار غزه را مردمی «قوی» توصیف کردند.
 
طبق گزارش پایگاه خبری «i۲۴»، مقامات محلی صهیونیست ضمن اعلام حمایت از حملات تل‌آویو گفتند: «ساکنان نوار غزه، مردمی قوی هستند؛ و برای ما هم روحیه‌ای در پشت تداوم عملیات تا برقراری امنیت وجود دارد».
 
لاپید در گفت‌وگو با مقامات محلی تل‌آویو، آن‌ها را در جریان روند عملیات نظامی علیه فلسطینیان قرار داده و از ارزیابی‌ها برای استمرار حملات با آن‌ها صحبت کرده است.
 
نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی در صحبت‌های خود بر لزوم اطمینان از اینکه شهرک‌نشینان صهیونیست به دستورات فرماندهان جبهه داخلی گوش فرا دهند، تاکید و خاطرنشان کرد که این موضوع، عامل حفظ جان آن‌ها خواهد بود.
 
لاپید پیش‌تر ضمن این ادعا که هدف عملیات‌ نظامی جدید تل‌آویو ضد مردم و غیرنظامیان فلسطینی نبوده، اذعان کرده بود که رژیم صهیونیستی از گسترده‌شدن این درگیری به یک جنگ همه‌جانبه نمی‌ترسد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار