همزمان با تاسوعای حسینی؛

پیکر مطهر شهید «کابلی» در بهشهر تشییع شد

پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» امروز با حضور عزاداران حسینی در بهشهر تشییع و در بهشت فاطمه خاکسپاری شد.
کد خبر: ۵۳۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 07August 2022

پیکر مطهر شهید «کابلی» در بهشهر تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با تاسوعای حسینی با حضور باشکوه مردم عاشورایی و عزادار حسینی (ع) پیش از ظهر امروز پیکر مطهر سردار شهید «رحیم کابلی» در شهرستان بهشهر تشییع و در جوار شهدای بهشت فاطمه خاکسپاری شد.

در این مراسم باشکوه که با حضور فرماندهان نظامی و دفاع مقدس و جبهه مقاومت و همچنین خانواده‌های معظم شهدا، مسئولین کشوری و لشکری، مدیران استانی، راویان دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان مازندران برگزار شد، پیکر این فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت تا منزل ابدی تشییع شد.

سردار شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» جامانده شهدای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در خان‌طومان سوریه بود که پیکر مطهرش پس از شش سال دوری از وطن به تازگی تفحص شد و به همراه پیکر شهیدان «مصطفی تاش موسی» و «محمدامین کریمیان» در دهه اول ماه محرم به وطن بازگشت.

در ایام بازگشت پیکر مطهر این شهید عزیز، برنامه‌های ویژه‌ای از سوی ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان مازندران در نقاط مختلف برنامه ریزی و به اجرا درآمد. در این بین مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور دیار علویان در جای جای این استان مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر این شهید را باشکوه برگزار کردند.

همچنین مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید «کابلی» شامگاه شنبه همزمان با شب تاسوعای حسینی با حضور عاشقان و دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت با روایتگری حاج «حسین یکتا» راوی دفاع مقدس در مصلای شهرستان بهشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها