نماینده مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دست برتر جهاد اسلامی و حماس در جنگ با اسرائیل/ پاسخ قاطع محور مقاومت نشان‌دهنده افول رژیم اشغالگر قدس است

کوثری گفت:‌ شاهد بودیم که جهاد اسلامی و حماس مقتدرانه ایستادگی کردند و دست برتر خود را در مقابل صهیونیست‌ها نشان دادند.
کد خبر: ۵۳۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ - 10August 2022

شاهد تحلیل قدرت روحی و نظامی رژیم اشغالگر قدس هستیم/ جهاد اسلامی و حماس دست برتر خود را در جنگ با اسرائیل نشان دادنداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل و بی‌ثباتی در این رژیم اظهار داشت: رژیم اشغالگر، جنایتکار و کودک‌کش قدس تصور می‌کند اکنون در شرایط بعد از جنگ جهانی دوم قرار داریم و می‌تواند هر اقدامی را علیه مردم مظلوم فلسطین انجام دهد.

مردم غزه در آمادگی کامل قرار دارند

نماینده مردم تهران ادامه داد: با لطف خدا، آگاهی، انسجام و آمادگی نیرو‌های حماس و جهاد اسلامی امروز در شرایطی قرار داریم که کلیه مردم فلسطین به ویژه مردم غزه در آمادگی کامل هستند و ایمان قلبی دارند که با مقاومت و قدرتمند شدن می‌توانند حق خود را از غاصبان صهیونیستی بگیرند.

کوثری بیان داشت: رژیم اشغالگر قدس تصور می‌کرد اگر تعهدات قبلی خود را نقض کند، می‌تواند به پیشروی‌های سابقش ادامه دهد، اما همان طور که سید حسن نصرالله مطرح کرد، رژیم صهیونیستی با این اقدام جنایتکارانه اشتباه بزرگی مرتکب شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد بودیم که جهاد اسلامی و حماس آنچنان ضربه مهلکی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کردند که صهیونیست‌ها مجبور به خالی کردن شهرک‌های خودشان شدند.

محور مقاومت در جنگ با اسرائیل دست برتر را دارد

وی تاکید کرد: در پاسخ حماس و جهاد اسلامی به صهیونیست‌ها دیدیم که مردم اسرائیل بسیار ناراضی هستند، زیرا ضربات بسیار سنگین موشکی محور مقاومت وحشت را به دل صهیونیست‌ها انداخت، با وجود اینکه رژیم کودک‌کش اسرائیل مردم مظلوم فلسطین را بمب باران کرد و موجب شهادت ۳۰ تن در غزه شد، اما شاهد بودیم که جهاد اسلامی و حماس مقتدرانه ایستادگی کردند و دست برتر خود را در مقابل صهیونیست‌ها نشان دادند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه پاسخ قاطع محور مقاومت حاکی از آن است که رژیم اشغالگر قدس در اوج افول خود به سر می‌برد، گفت: این رژیم کودک‌کش در نهایت پس از جنایاتی که مرتکب شد مجبور به واسطه قرار دادن کشور‌های عربی برای آتش‌بس شد.

کوثری ادامه داد: پیروزی امروز مردم فلسطین حاصل استقامت و ایستادگی در مقابل زورگویی رژیم ضد بشری اسرائیل است، البته مردم فلسطین هیچگاه به دنبال خونریزی و جنگ نبوده اند، بلکه این رژیم صهیونیستی است که همواره به دنبال جنگ افروزی در منطقه و جهان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه چند شب پیش بین رژیم ضد بشری صهیونیستی و جهاد اسلامی آتش‌بس اعلام شد، گفت: با لطف خدا یک پیروزی دیگری برای مردم غزه به ثبت رسید و اکنون شاهد تحلیل قدرت روحی و نظامی رژیم اشغالگر قدس هستیم، زیرا این رژیم حتی در محدوده خود هم نتواسته است ثبات سیاسی ایجاد کند.

برخی از کشور‌های منطقه باید تفکر وابسته بودن خود را تغییر دهند

نماینده مردم تهران در خصوص وحدت بین کشور‌های اسلامی گفت: کشور‌های اسلامی باید بدانند که نه به آمریکا می‌توانند امید داشته باشند و نه به رژیم کودک‌کش اسرائیل، بلکه باید تفکر وابسته بودن خود را تغییر دهند و به مردم خود متکی باشند، معتقدم کشور‌های مسلمان باید آنچنان وحدتی بین خود ایجاد کنند که دیگر هیچ کشور استکباری جرات باج خواهی نداشته باشد.

کوثری ادامه داد: کشور‌های اسلامی باید بدانند که ایران همواره بر دوستی و وحدت بین کشور‌های اسلامی تاکید داشته است، بنابراین پذیرای ارتباط و دوستی با همه کشور‌هایی است که درصدد عدم وابستگی به استکبار هستند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها