با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس از مردم استان در تشییع سردار «اسکندری»

سردار «کوشکی جهرمی» با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشکوه مردم استان فارس در برنامه‌های استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر‌ مطهر سردار شهید «عبدالله اسکندری» در روز عاشورای حسینی قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۳۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ - 09August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با صدور پیامی از حضور پرشکوه مردم استام فارس در برنامه‌های استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر‌ مطهر سردار شهید «عبدالله اسکندری» تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تهنوا ولا تحزنوا و انتم الاعلون

حضور باشکوه و به یادماندنی امت دلداده شهدا و تجلیل و تکریم و تشییع بی نظیر سردار بی سر شهید مدافع حرم حاج عبدالله اسکندری بار دیگر نشان داد، مردم عزیز و به‌ویژه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم، عاشقان حقیقی اباعبدالله الحسین(ع) و رهروان پرشور راه پرفروغ شهادتند.

پرواز پیکر مطهر شهید عبدالله اسکندری بر دستان مردمان عاشق شهادت و ابراز عشق و علاقه به سردار خدوم ملت و تابع محض ولایت امر، مهر تایید دیگری بر سرفرازی و سربلندی شهیدان و رهروان بی شمارشان بود.

حضور عاشقانه مردم به‌ویژه در شهرهای شیراز، لامرد، لار، مرودشت، کوار و خرامه باجمعیتی بی‌شمار و والاهمت، مبین آن بود که استان فارس همچون گذشته ی پرافتخار خود آماده ادای دِین به اسلام و ایران اسلامی است.

سپاسگذار حضورتان مگر خداوند جلیل و روح بلند شهیدان باشد که از سحرگاه و در گرمای طاقت فرسا به پای ایستادید تا دشمن بداند صدها هزار عبدالله اسکندری از خون پاکش روییدند و گلستان ولایت از سربازان و سرداران هیچگاه تهی نخواهد شد.
به پاس آنچه که امروز مردم فارس و بالاخص شهر شیراز درمراسم استقبال، وداع و تشییع ملکوتی و الهی سردار بی سر شهید حاج عبدالله اسکندری آفریدند، از جان و دل سپاسگزارشان هستیم.

و از همسر فهیم و صبور و فرزندان شهید که تربیت‌یافتگان شهید بودند و با عمل زیبا و فاخر خود اوج ایثار، کمال، فهم و درایت را در این ایام به نمایش گذاشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

ان شاءالله مردم عزیز و شریف، عذر ما را در عدم امکان اعزام پیکر مطهر شهید به سایر شهرها، روستاها مساجد و حسینیه‌ها بدلیل فشردگی زمانی پذیرا باشند.

خداوندا به عزت شهیدان، سایه ی ولایت را بر سر ما مستدام بدار و عزت و سربلندی امت اسلامی و ایران سرافراز را افزونتر کن و ما را در صراط مستقیم و خط سرخ و نورانی شهادت ثابت قدم دار.

آمین یارب العالمین.»

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار