پیام قدردانی فرمانده سپاه کربلا از مردم مازندران:

مردم مازندران در استقبال از شهدای مدافع حرم حماسه کربلایی خلق کردند

سردار مسلمی از حضور باشکوه مردم شهیدپرور و قدرشناس استان مازندران در مراسم استقبال، وداع و تشییع پنج آلاله خونین بال مدافع حرم در استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۳۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ - 09August 2022

مردم مازندران در استقبال از شهدای مدافع حرم حماسه کربلایی خلق کردندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا از حضور باشکوه مردم شهیدپرور و قدرشناس استان مازندران در مراسم استقبال، وداع و تشییع پنج آلاله خونین بال مدافع حرم در استان قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام، ماه عزت و شهادت و ایثار، ایران اسلامی به ویژه استان لاله خیز مازندران با رجعت کبوتران خونین بال حرم دوباره به عطر و بوی کربلا معطر شد و علمداران دفاع از حریم آل الله شهید حاج «رحیم کابلی»، شهید «عبدالله اسکندری»، شهید «مصطفی تاش موسی»، شهید «محمد امین کریمیان» و شهید «عباس آسمیه» مهمان مردمانی بودند که در شهید پروری دارای پیشنیه تاریخی و سرآمد کشور هستند.

حضور پیکر‌های مطهر انصار الحسین (ع) در شهر‌ها و محلات مختلف مازندران و استقبال کم‌نظیر و خیره کننده مردم از کاروان شهدا ثابت کرد که قدرشناسی از علمدارانی که پرچم عزت، مقاومت و ولایت را برافراشته نگه داشتند و در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداالله الحسین (ع) به وطن بازگشتند، سن و سال، پیر و جوان، و زن و مرد نمی‌شناسد و عشق و دلدادگی به شهدا و فرهنگ شهادت در رگ و خون این جامعه همچنان جاری است.

اینجانب ضمن تسلیت ایام عزای سیدالشهدا (ع) و نیز تهنیت و تسلیت بابت شهادت علمداران عاشورایی دفاع از حرم به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خانواده‌های معزز و صبورشان، از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور مازندران که در آیین‌های استقبال، وداع و تشییع پیکر‌های مطهر این شهدای عزیز، با خلق حماسه‌ای کربلایی برگ زرین دیگری بر افتخارات دیار علویان در ولایت مداری و وفاداری به آرمان‌های شهدا و امام شهدا اضافه کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم. ان شاء الله در صراط مستقیم امامین انقلاب و مسیر شهدا ثابت قدم بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار