گردان‌های قدس؛

سوگوار شهدای نابلس هستیم/ به مقاومت ادامه می‌دهیم

سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما سوگوار شهدای قهرمان نابلس هستیم، شهدایی که در کنار برادران خود در نیرو‌های مقاومت، کابوس دائمی وحشت برای ارتش دشمن و گله‌های شهرک نشینان آن بودند.
کد خبر: ۵۳۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ - 09August 2022

سوگوار شهدای نابلس هستیم/ به مقاومت ادامه می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه در بیانیه‌ای شهادت سه شهید نابلس «النابلسی، صبوح و طه» که صبح امروز در جریان درگیری‌های مسلحانه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: گردان‌های قدس شهادت سه شهید نابلس «النابلسی، صبوه و طه» را تسلیت گفته و بر تداوم مقاومت در سراسر فلسطین تاکید می‌کند. گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با برترین آیات جهاد و استقامت، شهادت رهبر شهید، ابراهیم نابلسی، شهید مجاهد، اسلام صبوح و رزمنده شهید، حسین جمال طه را به مردم مبارز فلسطین و امت عربی و اسلامی، مجاهدان قهرمان، شهدای مقاومت و فلسطین تسلیت می‌گوید. شهدایی که امروز صبح (سه شنبه) در درگیری مسلحانه و رویارویی با ارتش دشمن در نابلس انقلابی قیام کردند، تا به یاران شهید و حاملان پرچم جهاد و مقاومت بپیوندند.

در این بیانه آمده است: ما سوگوار شهدای قهرمان نابلس هستیم، شهدایی که در کنار برادران خود در نیرو‌های مقاومت، کابوس دائمی وحشت برای ارتش دشمن و گله‌های شهرک نشینان آن بودند. ما به خداوند متعال و سپس ملت فلسطین و امت اسلام عهد می‌بندیم که با ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی و مقابله با آن در هر زمان، به انجام وظیفه مشروع و ملی خود ادامه می‌دهیم.

سرایا القدس در بیانیه خود تاکید کرد: دلاوران گردان‌های قدس در نابلس از زمان هجوم نیرو‌های دشمن تاکنون وارد درگیری‌های مسلحانه شده و شجاعانه با این تهاجم مقابله کرده اند. اقدام جهادی مقاومت متوقف نخواهد شد و در جنین، نابلس، طولکرم، قابطیه، رام الله و در کل کرانه باختری اشغالی با جان فشانی‌های بی قید و شرط شهدا شعلع ورتر خواهد شد. این تعبیر واقعی از اراده مردم فلسطین که تسلیم شدن را نمی‌پذیرند و عزمشان با توطئه‌های متوالی شکست خورده بر اساس وحدت میدان‌ها خدشه دار نمی‌شود و ما انشاءالله همیشه در صف اول دفاع از سرزمینمان، اسرا، اماکن مقدسمان و همه مردم خود باقی خواهیم ماند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها