جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تاکید کرد؛

لزوم تجهیز پارکینگ‌های مهران/ استقرار تجهیزات کنترلی در پایانه‌ها

سردار شرفی با تاکید بر لزوم تجهیز پارکینگ‌های مهران، گفت:تجهیزات کنترلی در پایانه‌ها مستقر می‌شود.
کد خبر: ۵۳۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ - 09August 2022

لزوم تجهیز پارکینگ‌های مهران/ استقرار تجهیزات کنترلی در پایانه‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌‎پرس، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اربعین در مرز مهران که با حضور وزیر کشور انجام گرفت، اظهار داشت: با توجه به گرمی هوا در مرز مهران پیش بینی می‌شود زائران ساعات پایانی روز را برای عزیمت به عتبات عالیات انتخاب کنند.

وی گفت: انصافاً در هیچ سالی به اندازه امسال در راستای تجهیز زیرساخت‌های اربعین تلاش نشده و این بواسطه تلاش‌های جهادی مسئولان استانی در ایلام است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا اضافه کرد: پلیس بواسطه وظیفه خطیری که همان امنیت زائران در ایام اربعین است نیازمند توجه بیشتر و اختصاص بودجه جهت تجهیز زیرساخت‌های اسکان کارکنان پلیس در پایانه‌های مرزی است.

این مسئول ارشد انتظامی با اشاره به دغدغه‌های پلیس برای ارائه خدمات انتظامی به زائران عتبات عالیات، تصریح کرد: لزوم تجهیز پارکینگ‌های مهران به تجهیزات روشنایی با توجه به حجم بالای ورودی خودرو‌های زائران به شهر مهران ضروری است.

سردار شرفی در ادامه استقرار تجهیزات کنترلی در پایانه‌ها را به منظور پایش و پیشگیری از ورود و خروج مواد مخدر لازم دانست و عنوان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب پلیس به زائران می‌طلبد تمامی مقر‌های پلیس از مبدأ تا مقصد مشکلی از لحاظ سیستم‌های سرمایشی نداشته باشند و این مهم مستلزم مساعدت ویژه دولت انقلابی است و انتظار می‌رود در اربعین سال جاری چنین مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار