نماینده جنبش حماس در تهران:

رژیم صهیونیستی مستحق کیفر در دادگاه‌های بین‌المللی است

قدومی گفت: رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن غیر نظامیان فلسطینی و به شهادت رساندن ۴۵ شهید مستحق کیفر در دادگاه‌های بین المللی و حقوق بشری است.
کد خبر: ۵۳۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ - 09August 2022

رژیم صهیونیستی مستحق کیفر در دادگاه‌های بین‌المللی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران به عنوان یکی از سخنرانان تجمع ضد صهیونیستی مردم عاشورایی تهران که عصر امروز (سه شنبه) در محل میدان فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا به ملت و رهبران کشور بزرگ ایران که همواره به خوبی حامی و پشتیبان برادران مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند سلام و درود می‌فرستم.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی مفهوم مقدس اسلام را بیان کردند. مفهوم وحدت و یکپارچگی بین مجاهدان مقاومت در فلسطین و ایرانیان است. ایشان در بیانات خود فرمودند سال‌ها قبل فلسطینی‌ها با سنگ مبارزه می‌کردند و امروز به موشک‌های نقطه زن مجهز هستند و این یعنی پیشرفت‌.

نماینده جنبش حماس در تهران بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند ما معتقد هستیم قدس و فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد و در مسجد الاقصی نماز صبر و نماز شکر خواهند خواند. ایشان فرمودند حماس در قلب حرکت فلسطین قرار دارد و فلسطین در قلب حرکت دنیای اسلام قرار گرفته است.

قدومی ضمن تسلیت و تبریک شهادت تعدادی از اعضای گروهان‌های قدس به ملت فلسطین تصریح کرد: حقیقت این است که ما در یکی از مراحل نبرد با دشمن فلسطین هستیم و اعلام می‌کنیم خون ما، راه و مقدسات ما در فلسطین یکی است و هیچکس نمی‌توان میان ما تفرقه بیاندازد.

وی افزود: ما بر سر جهاد و برادری با یکدیگر عهد بسته‌ایم و راه قدس مسیر ما است و ما سرنوشت مشترک داریم و با شهدا و اما خود عهد بستیم این راه را ادامه دهیم و سلاح خود را زمین نگذاریم و در رویارویی با رژیم صهیونیستی و حملات اخیر آن در روز جمعه را باید مورد تاکید قرار دهیم. اول اینکه مسئولیت این تجاوز متوجه رژیم صهیونیستی است زیرا این رژیم با ترور فرمانده مقاومت آغازگر این جنگ بود.

نماینده جنبش حماس در تهران کرد: دشمن صهیونیستی با هدف قراردادن غیر نظامیان فلسطینی و به شهادت رساندن ۴۵ شهید مستحق کیفر در دادگاه‌های بین المللی و حقوق بشری است. تاکید می‌کنم خون فلسطینی یکی است و این ملت هرگز تجزیه نخواهد شد.

قدومی اضافه کرد: همان گونه که در ابتدا گفتم نبرد ما با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و هدف راهبردی این نبرد زوال و نابودی رژیم اشغالگر و توقف جنایت آنها علیه ملت فلسطین از نهر تا بحر است. در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته فلسطینی‌ها در ۲۰ نقطه مستقیماً با رژیم صهیونیستی وارد حمله و درگیری شدند و این به معنای یک جنگ تمام عیار با مجاهدت فلسطینی‌ها و توان نیروهای مقاومت است.

وی گفت: سه تن از دلاوران مقاومت به شهادت رسیدند و اینها همگی از برکات نبرد سال گذشته سیف القدس است که چهره مقاومت فلسطین را ترسیم کرد و امروز می‌بینیم مقاومت در کمین رژیم صهیونیستی نشسته و خواب را از چشمان آنها ربوده تا آنها از این سرزمین بیرون رانده شوند و به رغم تمام این فداکاری‌ها و جان فشانی ها، دشمن صهیونیستی هرگز قادر نخواهد بود عزم و اراده فلسطینی‌ها را تضعیف کند و هیبت آن را در هم شکنند. آنها در نهایت از فلسطین بیرون رانده خواهند شد.

قدومی در پایان تاکید کرد: آنهایی که جان خود را در راه دفاع از فلسطین فدا کردند قیام و انقلاب حسین را حفظ کردند. ما ملت امام حسین (ع) هستیم. سلام بر روح پر فتوح حاج قاسم سلیمانی که به این شعار تاکید کردند. ما ملت پیروز و ملت حسین (ع) هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار