مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

جامعه پردازی بدون شبکه رهبری فرهنگی محقق نمی‌شود

حجت‌الاسلام «شریف‌تبار» گفت: جامعه پردازی در مسیر تمدن اسلامی بدون شبکه رهبری فرهنگی و امامت محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۵۳۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ - 11August 2022

جامعه پردازی بدون شبکه رهبری فرهنگی محقق نمی‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدمهدی شریف‌تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسم معارفه رئیس تبلیغات اسلامی آمل با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از رویش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، اظهار داشت: این سازمان از ابتکارات حضرت امام راحل است و گفتمان سازی و فراگیری نهضت تبیین وظیفه اصلی این سازمان در سال جاری است.

وی با اظهار اینکه در هر دوره‌ای مأموریتی به تبلیغات اسلامی سپرده شد، افزود: با توجه به شرایط زمانه و میدان مأموریت اساسی و اختصاصی به سازمان تبلیغات اسلامی داده شده است.

حجت الاسلام شریف تبار ادامه داد: در عصر حاضر از مأموریت‌های ویژه سازمان، تربیت نیروی انسانی، کادرسازی و فراگیری گفتمان‌های اولویت دار نظام مقدس جمهوری است و این هدف با تکیه بر زیست بوم فرهنگی و تبلیغی هر منطقه انجام می‌شود. 

این مسئول یادآور شد: مرکز رصد و اتاق وضعیت فعالیت‌های فرهنگی در استان شکل گرفت تا بتوایم زیست بوم‌های مختلف را در استان رصد کنیم و بتوانیم حرکت فرهنگی را متناسب با زیست بوم داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: تبلیغ مؤثر در راستای توسعه مخاطبان باید صورت گیرد و در دوره جدید سازمان تبلیغات درپی توسعه مخاطبان است و آنچه امروز در جنگ تبلیغاتی، شناختی و ترکیبی لازم است اینکه از مقام خطابه به تخاطب برسیم و چهره به چهره با مخاطبان ارتباط برقرار کنیم و این حرکت را با شبکه رهبری فرهنگی و شبکه امامت پیش می‌رویم.

حجت الاسلام شریف تبار یادآور شد: جامعه پردازی در مسیر تمدن اسلامی بدون شبکه رهبری فرهنگی و امامت محقق نمی‌شود و در حال ارتقای امام محله هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار