دیدار مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان

در دیدار مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در خصوص نقش هرمزگان در بازسازی عتبات عالیات بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۵۳۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ - 11August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، ظهر امروز «محمد گلستانی نژاد» مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان با «سید کاظم موسوی» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه که در دفتر مدیرکل حوزه استاندار برگزار شد در زمینه نقش هرمزگان در بازسازی عتبات عالیات و اقدامات انجام شده و افزایش سهم استان در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

سید کاظم موسوی در این جلسه، اظهار داشت: استان هرمزگان سابقه درخشانی در بحث توسعه و بازسازی حرم‌ها دارد، تاکنون در استان 8 درب حرم ساخته شده که چهار درب برای حرم شریف امامین عسکرین و چهار درب هم برای حرم سید محمد عموی امام زمان (عج) ساخته و ارسال شده است.

وی افزود: ساخت این درب‌ها در زمان انجام بیش از شش میلیارد تومان هزینه داشت که توسط مردم و از محل نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات تامین شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات هرمزگان تصریح کرد: در توسعه حرم‌ها که شامل صحن حضرت زهرا (س)، صحن حضرت زینب(س) و صحن امام حسن مجتبی علیه السلام در کربلا، صحن امام محمد باقر علیه السلام در کاظمین، همچنین توسعه حرم امامین کاظمین، استان هرمزگان نیز نقش آفرینی کرده و نذورات مردمی را جمع آوری و در این امر معنوی این استان نیز سهیم بوده است.

در پایان این دیدار به عنوان تبریک، تربت مقدس کربلا از سوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات هرمزگان به مدیرکل حوزه استاندار اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار