شهید تکلو: جبهه دانشگاه خودسازی است

شهید هانی تکلو در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ما آمدیم به جبهه که شاید بتوانیم خود را بسازیم، چون جبهه اسلام دانشگاهی است اسلامی و الهی و در این دانشگاه امام زمان (عج) حضور دارند.»
کد خبر: ۵۳۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ - 11August 2022

شهید تکلو: جبهه دانشگاه خودسازی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید هانی تکلو

«بسم الله الرحمن الرحیم

ربنا اننا امنا فاغفرلنا ذنوبنا و قنا عذاب النار

"باری پرودگارا به کرم خود گناهان ما را ببخش و ما را از عذاب جهنم نگهدار "

به نام ایزد منان که جانم در اختیار اوست و تمام هستی از هستی او. به نام الله که بر ما منت نهاد و پیامبران و ائمه معصومین را برای هدایت بشر فرستاد.

با سلام و درود بر رسول خدا و اهل بیت طاهرین و سلام بر تمام شهدای اسلام از شهدای در رکاب حضرت رسول اکرم (ص) تا شهدای کربلا حسین و شهدای انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی و سلام بر امام زمان (عج) منجی عالم بشریت و سلام بر نایب بر حقش امام خمینی سلام بر شما ملت قهرمان ایران و درود خدا بر معلولان و جانبازان این انقلاب اسلامی.

شهادت در اسلام بزرگترین درجه است که خداوند به بندگانش عطا فرموده و اجر عظیمی دارد شهادت در راه خدا و کشته شدن در راه حضرت امام حسین (ع) برای ما باعث افتخار است و جز این راه راهی نیست که انسان را به خیر و صلاح برساند راهی است که هر کس آن را برود در این سفر برگشتن او را نیست.

خدایا! ما راهم از این گونه افراد قرار بده؛‌ای خدای مهربان! از گناهان ما درگذر که ما طاقت تحمل عذاب تو را نداریم و ما را از متکبرین قرار مده، زیرا که رسول اکرم به اباذر فرمود:‌ای اباذر هر کس با ذره‌ای تکبر بمیرد بوی بهشت نشنود و بیشترین کسانی به دوزخ می‌روند متکبرانند.

خداوندا! ما آمدیم به جبهه که شاید بتوانیم خود را بسازیم، چون جبهه اسلام دانشگاهی است اسلامی و الهی و در این دانشگاه امام زمان (عج) حضور دارند و ائمه معصومین حضور دارند. دوست دارم در جایی کشته شوم که آنجا محفل پاکان خداست امید است خدا ما را بیامرزد و از شفاعت‌یافتگان ائمه (ع) قرار بدهد.

با شما پدر و مادر عزیزم سخنی کوتاه دارم؛ شما برای من زحمت زیاد کشیده‌اید، فرزند بزرگ کردن رنج دارد و اگر من در این راه کشته شدم تنها وصیت این است که صبر و مقاومت پیشه کنید و به برادرانم بگویید راه مرا ادامه دهند و امام و اسلام عزیز را یاری نمایند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار