خطیب جمعه کرمان:

دولت در مبارزه با کرونا و طرح جدید اقتصادی موفق عمل کرده است

خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه دولت در مبارزه با بیماری کرونا و طرح جدید اقتصادی خوب کار کرده است، گفت: مسئله نان در کشور به‌خوبی مدیریت شده است.
کد خبر: ۵۳۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ - 12August 2022

دولت در مبارزه با کرونا و طرح جدید اقتصادی موفق عمل کرده است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، آیت‌الله «احمد شیخ بهایی» خطیب جمعه کرمان ظهر امروز در ایراد خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی (ع) این شهر برگزار شد با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: خدا را برای نعمت‌های فراوانی که به ما عطا کرده است شاکر هستیم و اعتراف می‌کنیم که از عهده شکرگزاری این نعمات بر نمی‌آییم.

وی با بیان اینکه تقوا یعنی خود را نگه داشتن و اینکه به هیچ قیمتی حاضر نشویم خدا را از خود ناراضی کنیم، گفت: رعایت تقوا تمام شئون زندگی انسان را در بر می‌گیرد.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه ظاهرسازی شایسته خدا نیست و تقوا باید به معنای واقعی اجرا شود تا مورد رضایت خداوند قرار گیرد، افزود: خداوند کار خالص از ما می‌خواهد.

وی با بیان اینکه در تقوای الهی رفع تکلیف معنا نمی‌دهد و باید مراقبت کرد به هیچ وجه حق کسی ضایع نشود، بیان کرد: مواظب باشید بعضی گناهان باعث می‌شود که انسان غیرمسلمان از دنیا برود و معصیت‌ها باعث می‌شود انسان در زمان مردن و رفتن از این دنیا دچار ظلمت و تاریکی ابدی شود.

شیخ بهایی با تسلیت ایام عزاداری محرم گفت: کربلا یک واقعه جنگ قبیله‌ای و قومی نیست، بلکه جنگ بین حق و باطل است؛ جنگ بین حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته و تا قیامت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه واقعه کربلا نکته‌های زیادی دارد که عزت، شهادت، حجاب و عفاف، وفاداری، صدق و شجاعت با نکته‌های مقابل آن را می‌توان در آن دید، افزود: از همه برگزارکنندگان عزای امام حسین (ع) در دهه اول محرم تشکر می‌کنم.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه سفر آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت به استان کرمان در حال انجام است، بیان کرد: دولت در این یک سال زحمات زیادی کشیده و ما وظیفه داریم قدردان این زحمات باشیم.

وی با بیان اینکه دولت در مبارزه با بیماری کرونا، واکسیناسیون، طرح جدید اقتصادی و پیشرفت در حوزه هوا و فضا خوب کار کرده است، گفت: مسئله نان در کشور به‌ خوبی مدیریت شد در حالی که در کشورهایی قحطی نان بود.

شیخ بهایی با اشاره به مشکلاتی که در کشور وجود دارد و البته دلایلی دارد که باید برطرف شود، افزود: نقص قوانین باعث می‌شود برخی‌ها سوءاستفاده کنند که باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه امروز چشم امید مسلمانان جهان به ایران اسلامی است، بیان کرد: همه باید با پشتیبانی از ولایت فقیه کار کنیم و اجازه ندهیم دشمنان به اهداف شوم خود در مقابل دین خدا برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار