امام جمعه همدان:

جمهوری اسلامی از موضع قدرت در حال مذاکره است

حجت‌الاسلام «شعبانی» با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز از موضع قدرت در حال مذاکره است، گفت: مومن از یک جا دو بار گزیده نمی‌شود و لذا باید طرف مقابل تضمین محکم برای عدم روی دادن اتفاقات گذشته را بدهد.
کد خبر: ۵۳۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ - 12August 2022

جمهوری اسلامی از موضع قدرت در حال مذاکره استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: زمانی که سوریه پیشنهاد آمریکا برای قطع ارتباط با ایران را نپذیرفت، آمریکا و اسرائیل بحران را در این کشور رقم زدند و هدف از این جنگ، تضعیف جبهه مقاومت بود.

وی افزود: مشکل استکبار، سوریه و بشار اسد نبود، بلکه سیاست کلان آن‌ها توسعه اقتدار رژیم صهیونیستی در منطقه و تضعیف امنیت جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه همدان با بیان شهید همدانی‌ها و شهید سلیمانی‌ها سوریه را از سقوط قطعی نجات دادند، ادامه داد: شهید همدانی به عنوان یک نیروی مستشاری، بسیج مردمی را در سوریه تشکیل داد.

وی با بیان اینکه جامعه قدردان شهدای مدافع حرم است، تصریح کرد: به برکت خون شهدای مدافع حرم امروز مقاومت تنها در بخش کوچکی از جبهه خود، در مقابل اسراییل ایستاده و دشمن توانایی مقابله با آن را ندارد.

حجت الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: دشمن متوجه شده که به سادگی نمی‌تواند با جبهه مقاومت مقابله کند و کسانی که به مدافعان حرم زخم زبان می‌زنند درک صحیحی از امنیت دینی و ملی کشور ندارند.

وی با بیان اینکه در جریان مذاکرات 5+1، رسانه‌های دشمن به دنبال فرافکنی هستند،عنوان کرد: مسأله اصلی جمهوری اسلامی این است که همه تحریم‌ها باید کنار رود و کشور از منافع اقتصادی برجام منتفع شود.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز از موضع قدرت در حال مذاکره است، افزود: مومن از یک جا دو بار گزیده نمی‌شود و لذا باید طرف مقابل تضمین محکم برای عدم روی دادن اتفاقات گذشته را بدهد.

وی یادآور شد: کشور توانایی فنی بالایی دارد و دشمن نیز این موضوع را به خوبی می‌داند، اینکه بمب اتم نمی‌سازیم به آن دلیل است که نمی‌خواهیم و نیازی به آن نداریم.

حجت الاسلام شعبانی با تاکید براینکه هیچ متنی بدون موافقت جمهوری اسلامی نهایی نیست، گفت: جمهوری اسلامی هر کاری بخواهد انجام دهد از دیگران اجازه نخواهد گرفت و مهم منافع ملت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار