رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ایران اسلامی در مسیر حق حرکت می‌کند

«قاصی زاده هاشمی» در جلسه شورای اداری زرند گفت: ایران اسلامی بواسطه اینکه در مسیر حق حرکت می‌کند در جهان عزت دارد.
کد خبر: ۵۳۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹ - 12August 2022

ایران اسلامی در مسیر حق حرکت می کند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سید «امیرحسین قاصی زاده هاشمی» رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای اداری شهرستان زرند هدف از حضور در شهرستان زرند را رساندن سلام رئیس جمهور و هیئت همراه به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان زرند عنوان کرد.

وی اظهار داشت: دولت مردمی بودن با مردم را از افتخارات خود می‌داند. مردمی که در طول انقلاب اسلامی هرگز دست از آرمان‌های والای انقلاب بر نداشتند و همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور موثر داشته اند. ایران اسلامی بواسطه اینکه در مسیر حق حرکت می‌کند در جهان عزت دارد.

قاصی زاده هاشمی افزود: دولت با تمام توان در جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش می‌کند، اما در این بین کار‌های عقب مانده‌ای هم داریم که انشاالله با تلاش و توکل به خداوند در راستای پیشبرد اهداف والای انقلاب شاهد پیشرفت بیش از پیش باشیم.

وی گفت : آنچه برای دولت ارزشمند است مردمی بودن است و خوشبختانه شکاف بین دولت و مردم و حتی شکاف بین مردم و نظام هم کاهش یافته است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: دولت در سفر‌های استانی خود هر چه قول‌ داده است اجرایی کرده است و باید در رفع نیاز مردم برنامه ریزی کنیم ما با حساسیت مسائل و مشکلات را بررسی و پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار