شهید باقری: بر خواندن نماز اول وقت تاکید می‌کنم

شهید قاسم باقری در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «بر خواندن نماز اول وقت و قرائت قرآن تاکید می‌کنم.»
کد خبر: ۵۳۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ - 13August 2022

شهید باقری: بر خواندن نماز اول وقت تاکید می‌کنم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید قاسم باقری

«بسم الله الرحمن الرحیم.

چون بر هر فرد مسلمان لازم و تکلیف است برای ادامه نظم در امورش بعد از حیات و مشخص شدن وظایف بازماندگان وصیت به هر طریق ممکن وظایف خود را در دستورات شرعی به انجام رساند لذا بدین مختصر وصیت و سفارش خود را شخصاً تحریر می‌کنم.

همسر عزیزم؛ در تربیت صحیح فرزندانم و ادامه تحصیلات آنان تا حدودی که خودشان آمادگی داشته باشند ضمن تشویق آنان به تحصیل با تمام توان کوشش و تلاش کنید.

دخترانم را در مسیر تقوی و پرهیزکاری و رعایت اصول و مبانی شرعی تربیت کنید ضمن اینکه بر خواندن نماز اول وقت و قرائت قرآن تاکید می‌کنم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار