در پیامی؛

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح درگذشت همسر شهید اردستانی را تسلیت گفت

سرلشکر باقری با صدور پیامی درگذشت همسر سرلشکر خلبان شهید مصطفی اردستانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 13August 2022

سرلشکر باقریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی درگذشت «منیرالسادات اردستانی» همسر سرلشکر خلبان شهید مصطفی اردستانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معظم شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی

سلام علیکم؛

درگذشت جانکاه بانوی مکرمه مرحومه منیرالسادات اردستانی همسر ارجمند شهید سرفراز سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی‌تردید نقش‌های سترگ و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و ارزنده آن بانوی گرانقدر که با الهام از مکتب فاطمی و تأسی به صبر زینبی در همراهی فداکارانه با مجاهد عالی‌قدر و امیر سرافراز شهید خلبان مصطفی اردستانی لحظه‌ای دریغ نکرد و پس از شهادت وی در صیانت از امانت و روشن نگه‌داشتن مشعل دفاع از اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی موجب افتخار جامعه زنان ایران‌زمین بود، ماندگار و موجب تحرک و نشاط نسل‌های امروز و فردای کشور عزیزمان خواهد بود.

با درود بر روح پرفتوح شهید والامقام اردستانی، فقدان این مادر مؤمنه و صالحه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را به خاندان اردستانی و عموم مصیبت‌دیدگان معزز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و برای همه بازماندگان معزز صبر و بردباری مسألت دارم.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار