رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

پیگیری قانونی جذب مربیان طرح «شهید بهنام محمدی» در آموزش و پرورش

«منادی» از پیگیری قانونی برای در اولویت قرار دادن مربیان طرح «شهید بهنام محمدی» جهت به‌کارگیری در آموزش و پرورش خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 13August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «علیرضا منادی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان بسیج دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این تشکل دانش‌آموزی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی نجفقلی‌زاده سرایی» مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان شرقی در ابتدای این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان، با اشاره به اجرای طرح تربیتی شهید «بهنام محمدی» در مدارس، اظهار داشت: این طرح با محوریت خانه، مدرسه و مسجد و با هدف تربیت نوجوانان از بین مدارس برای حضور در مساجد است تا هویت انقلابی در دانش‌آموزان تقویت شود.

وی گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی در بین دانش‌آموزان را یکی از محور‌های مهم طرح شهید «بهنام محمدی» برشمرد و گفت: در قالب این طرح، برای دانش‌آموزان برنامه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و اردویی تدوین شده است.

حجت‌الاسلام «نجفقلی‌زاده سرایی» با ارائه پیشنهادی، خواستار قرار گرفتن مربیان طرح شهید بهنام محمدی در گروه‌های اولویت‌دار گزینش معلمان همچون مربیان نهضتی و معلمان حق‌التدریسی شد.

پیگیری قانونی جذب مربیان طرح «شهید بهنام محمدی» در آموزش و پرورش

«علیرضا منادی» نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی گفت: قرار گرفتن مربیان طرح شهید «بهنام محمدی» در کنار گروه‌هایی چون مربیان نهضتی و معلمان حق‌التدریسی جهت اولویت برای استخدام، نیازمند طی شدن روال قانونی و ابلاغ وزارت آموزش و پرورش است.

وی ضمن قول مساعدت برای پیگیری این موضوع، نسبت به پیگیری آن در کمیسیون آموزش مجلس و همچنین بر ضرورت ارائه آموزش‌های آمادگی کنکور با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی تاکید کرد.

در این دیدار که «علیرضا صیادی» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز حضور داشت، بر جذب اعتبارات لازم برای اردوگاه دانش‌آموزی استان تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار