بیانیه مدیرکل بنیاد شهید لرستان در پی توهین یکی از عاملان استکبار به شهدای مدافع حرم؛

امثال شهید «همدانی» در زمره خواص الهی قرار دارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با صدور بیانیه‌ای جسارت و توهین یکی از عاملان استکبار به شهدای مدافع حرم و از جمله سردار بزرگ شهید «حسین همدانی» را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۳۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ - 13August 2022

امثال شهید همدانی در زمره خواص الهی قرار دارند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام «هبت‌الله هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی توهین یکی از  عاملان استکبار به سردار همدانی و شهدای مدافع حرم بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

ندای «تعالوا» شهیدان همواره بشریت را صدا می‌زند

و از آنجا که شهیدان هم مبهوت جلال هستند و هم مجذوب جمال، لذا هم صامت هستند و هم ناطق، شهیدان عین حضور و شهود هستند.

امام راحل فرمودند: ملت ما ملت شهادت است باید بدانیم عمده حضور و مراقبت است که کلید و مفتاح همه فتوحات معنوی و شهودات قلبی و القائات سبوحی و تمثلات ملکوتی است و برای به دست آوردن آن باید راه معرفت نفس، طهارت و ادب با خدا و توحید صمدی قرآن را طی کرد. شهیدان انقلاب و امثال شهید همدانی در زمره خواص الهی قرار دارند.

لذا کسانی که مثل این افراد هزار چهره فتنه در باب شهدا آن هم شهدای مدافع حرم، اظهار نظر می‌کنند هنوز در مرحله نباتی جسم و نفسشان در زمره حیوانات قرار دارند؛ در واقع باید گفت اصلا نمی‌فهمند که این مقام و جایگاه چیست و کجاست!

لذا نفس حیوانی سرکش خودشان را هر از چندگاهی به حرکت در می‌آورند. یک روز به خیمه سیدالشهدا چنگ می زنند و امروز به خیمه خواهرش حضرت زینب (س)، و اینها مصداق و باقی مانده اهل جمل هستند که در برابر امام العارفین، امام مطلق علی بن ابی طالب، امیرالمومنین نماز می‌خواندند ولی فرق امام را شکستند و عاقبت هم جایی جز دوزخ الهی ندارند، چون به جنگ با خدا رفتند.

کسی که به ساحت شهدا تعرض کند، به جنگ با خدا رفته است زیرا خدای باری تعالی شهود، شاهد و هم مشهد است و کسی که به ساحت شهدا تعرض کند یعنی به ساحت او تعارض کرده و به جنگ با خدا رفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها