فرمانده سپاه کربلا:

خبرنگاران واقعیت‌های انقلاب را روایت کنند

سردار «مسلمی» به فریضه جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: خبرنگاران وظیفه دارند به درستی واقعیت‌های انقلاب را به گوش مردم برسانند.
کد خبر: ۵۳۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹ - 13August 2022

خبرنگاران واقعیت‌های انقلاب را روایت کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در همایش روز خبرنگار و آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های رسانه‌ای سال سپاه با گرامیداشت روز خبرنگار، با بیان اینکه همایش امروز آئین اختتامیه چندین رویداد سال سپاه کربلا است، اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌ها و ارکان‌های جنگ ترکیبی و شناختی نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی است و باید با جریان کفر مقابله کنند.

سردار مسلمی ضمن قدردانی از رسانه‌های استان در انعکاس اخبار مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهیدان «رحیم کابلی»، «محمد امین کریمیان» و «مصطفی تاش موسی» تصریح کرد: این شور حماسی به مدد کار ارزشمند خبرنگاران و رسانه‌ها رقم خورده است.

وی افزود: مازندران به واسطه برخورداری از جریان رسانه‌ای ارزشمند در حوزه فضای مجازی و مکتوب، دارای حال وهوای خوب رسانه‌ای است و آنچه که مردم در قالب رسانه‌ها مشاهده می‌کنند نسبت به دیگر استان‌ها متفاوت است.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: دشمن در حال وارونه جلوه دادن برخی از واقعیت‌ها است و رسانه‌های ما به واسطه داشتن نیروهای انقلابی و دلسوز با دیگر رسانه‌ها متفاوت هستند و این سبب برتری ما در جنگ تمام عیار شده است.

سردار مسلمی با عنوان اینکه خبرنگاران با کار طاقت فرسایی روبرو هستند، عنوان کرد: در جنگ شناختی و چندوجهی که دشمن به راه انداخته است، یکی از ارکان‌های تأثیرگذار در جنگ روایت‌ها را خبرنگاران روایت می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه رسانه‌های غربی در دستاوردهای انقلاب اسلامی سیاه نمایی می‌کنند، به فریضه جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: وظیفه نیروهای وفادار انقلاب اسلامی این است که به درستی واقعیت‌های انقلاب را به گوش مردم برسانند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از انعکاس برنامه‌های نظام و انقلاب روی دوش خبرنگاران است، بیان داشت: خبرنگاران با کمترین امکانات در صحنه حضور دارند.

در این مراسم از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه سپاه و بسیج با حضور سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار