مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

دوران دفاع مقدس بخش پر درخشش انقلاب اسلامی است/ لزوم ورود واقفان به وقف در حوزه ایثار و شهادت

سرهنگ پاسدار «فلاحی» بخش پر درخشش انقلاب اسلامی را همان دوران دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: هر جایی که با فرهنگ دفاع مقدس ورود کردیم نتایج اثربخشی را به دست آورده‌ایم.
کد خبر: ۵۳۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ - 13August 2022

دوران دفاع مقدس بخش پر درخشش انقلاب اسلامی است/ لزوم ورود واقفان به وقف در حوزه ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز (شنبه)  در دیدار با حجت‌الاسلام «علی رادمرد» امام جمعه آیسک، «مصطفی غلامی» شهردار آیسک و «سيد حسن مقدس» رئیس شورای شهر آیسک، اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به موجب فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1369 تأسیس شد.

وی با اشاره به اینکه نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی از تأسیس این نهاد بر این بود که از ظرفیت‌های مردمی غفلت نشود، گفت: ولایت‌مداری، پیروی از ولی فقیه و بصیرت و حضور مردم در صحنه‌های مختلف سبب دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های آن شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بخش پر درخشش انقلاب اسلامی را همان دوران دفاع مقدس ذکر و مطرح کرد: هر جایی که با فرهنگ دفاع مقدس ورود کردیم نتایج اثربخشی را به دست آورده‌ایم.

فلاحی با گلایه از مظلومیت و مهجوریت دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: باید معرفت نسبت به دوران دفاع مقدس افزایش و این مهم با روش‌های خاص خود محقق می‌شود که در این زمینه خبرنگاران، جوانان انقلابی و آتش به اختیار، ائمه جمعه و مسئولان باید پای کار بیایند.

وی با اشاره به اینکه نباید نسبت به آنچه در انقلاب اسلامی می‌گذرد بی‌تفاوت باشیم، عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب است و باید برای گسترش این فرهنگ ارزشمند از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اگر دفاع مقدس نبود انقلاب اسلامی هم نبود، دفاع مقدس ادامه راه شهدای کربلا است و باید این فرهنگ برای جوانان و مردم این مرز و بوم تشریح و تبیین شود.

فلاحی خواستار احیای وقف در حوزه ایثار و شهادت با هدف ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت شد و خاطرنشان کرد: شهدا بزرگترین واقفان هستند چون جانشان را برای اسلام وقف کردند لذا باید نسبت به ایجاد وقف در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ورود کنیم.

انتهای پیام/          

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار