نماینده مردم در مجلس:

تحریم ابزار واشنگتن برای مقابله با ایران است

رضازاده گفت: واشنگتن با تحریم شرکت‌های خارجی به بهانه همکاری با ایران درصدد سنگ اندازی در مقابل جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۳۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵ - 13August 2022

تحریم ابزار واشنگتن برای مقابله با ایران است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یعقوب رضازاده» عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به تحریم شرکت‌های خارجی از سوی وزارت بازرگانی آمریکا به بهانه همکاری با ایران، اظهار داشت: واشنگتن درصدد سنگ اندازی در مقابل جمهوری اسلامی است تا کشورمان نتواند پیشرفت خود را ادامه دهد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران طی چهار دهه گذشته همواره تحت تحریم‌ها و محدودیت‌های ایالات متحده قرار داشته است، مطرح کرد: بر این اساس مشاهده می‌شود اتاق جنگ اقتصادی کاخ سفید تلاش می‌کند شرکت‌های خارجی که با کشورمان فعالیت مشترک دارند را تحت تحریم قرار دهد.

وی ادامه داد: در واقع سیاستمداران آمریکایی با این اقدام ضدایرانی می‌خواهند به طور غیرمستقیم اجازه تامین نیاز‌های کشورمان از بازار‌های جهانی را ندهند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تاکید بر اینکه اعمال تحریم و زورگویی از سوی آمریکایی‌ها علیه کشورمان با سر دادن شعار گفتگو از سوی مقامات این کشور مغایرت دارد، افزود: به عبارتی واشنگتن باید تکلیف خودش در مقابل ایران را مشخص کند، زیرا نمی‌تواند در شرایط کنونی سیاست چماق و هویج را اجرایی کند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اقدامات ضدایرانی ایالات متحده طی چند هفته و اعمال تحریم‌های ظالمانه نمی‌تواند به جمهوری اسلامی آسیب وارد کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها