افتتاح دوره‌های توان‌افزایی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد

مراسم افتتاحیه دوره‌های توان‌افزایی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس، با حضور جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ - 14August 2022

افتتاح دوره‌های توان‌افزایی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه آزادبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم افتتاحیه دوره‌های توان‌افزایی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس، امروز (یک‌شنبه) با حضور امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «علی‌اصغر جعفری» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» جانشین رییس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «سید محمودرضا آقامیری» رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس و خانواده شهدا، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، بر ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان با روش‌های جدید تأکید کرد و اظهار داشت: صدا و سیما به موضوعات دفاع مقدس به‌خوبی نمی‌پردازد، این درحالی است که جنگ زیبایی پیروزی و موفقیت هم دارد و می‌توان با پرداختن به آن دل مردم را شاد کرد؛ البته شهادت و جانبازی هم لازمه پیروزی است.

آقامیری با بیان اینکه راویان دفاع مقدس دارند از بین ما می‌روند، افزود: تنها سه درصد از کسانی که در جنگ بودند کتاب‌های آن‌ها منتشر شده است و ۹۷ درصد از تجربیات دفاع مقدس دارد از این می‌رود.

وی بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، شهدای مرزبانی و شهدای مدافع امنیت تأکید کرد و گفت: قیمت زندگی و امنیت در هر کشوری بالاست و ما اگرچه مشکل معیشتی داریم؛ اما مشکل امنیتی نداریم و این به قیمت جانفشانی جانبازان و شهداست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اشاره به موضوع ترور «سلمان رشدی»، تأکید کرد: امروز بعد از ۳۴ سال فرمان امام خمینی (ره) اجرا شده است؛ اما ما در این چندروز اخیر نتوانسته‌ایم چرایی حکم ارتداد «سلمان رشدی» توسط امام خمینی (ره) را تبیین کنیم و چرا در آمریکا که بزرگترین پایگاه برای دشمن است، این حکم اجرا شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار