انتشار فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس

فراخوان مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت و هشتمین جشنواره «سرود سرخ سپیدار» در استان قزوین منتشر شد.
کد خبر: ۵۳۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ - 15August 2022

فراخوان مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت منتشر شد/// عکس نمایه مناسب نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت  با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا‌ و ترغیب شاعران به خلق شعر در بخش های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در هفت بخش، بخش ویژه (سردار شهید سرلشگر رضا حسن‌پور)، شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل (کشورهای محور مقاومت)، دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، دفاع مقدس و جنگ نرم، دفاع مقدس و کودک و نوجوان و دفاع مقدس و نقش زنان برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور است و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به صورت فایل ورد از طریق پیام‌رسان ایتا و واتساپ به شماره 09193839173 مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار