مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

تبیین دستاوردهای انقلاب با رویکرد امیدآفرینی رسالت مهم خبرنگاران است

سرهنگ کریمی تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و روایت صحیح حماسه‌های هویت ساز با رویکرد امیدآفرینی را رسالت مهم خبرنگاران خواند و گفت: خبرنگاران باید در کنار پیگیری مطالبات مردم و آگاهی بخشی در راستای تحقق جهاد تبیین موثر عمل کنند.
کد خبر: ۵۳۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ - 15August 2022

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با رویکرد امید آفرینی رسالت مهم خبرنگاران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از خبرنگاران ایثار و شهادت استان اظهار کرد: روز خبرنگار مصادف با روزی است که شهید محمود صارمی با مظلومیت تمام در مزارشریف افغانستان به دست گروه های تکفیری به شهادت رسید و بی شک کار خبرنگاری یک کار جهادی است و روز خبرنگار یک روز اعتقادی و مقدس است و لذا شغل خبرنگاری جهاد محسوب می شود.

 
وی افزود: با توجه به شکست دشمنان در همه راهبردهای ۴۳ ساله علیه انقلاب امروز جنگ شناختی در دستور کار قرار گرفته که با عملیات روانی و جنگ رسانه ای به دنبال گروگان گیری ذهن ها هستند.
 
سرهنگ کریمی بیان کرد: نقش اصحاب رسانه در جنگ شناختی بسیار با اهمیت است و خبرنگاران باید با راهبرد قطعی و فوری جهاد تبیین در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش آفرینی کنند.
 
وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و روایت صحیح حماسه های هویت ساز با رویکرد امید آفرینی  را رسالت مهم خبرنگاران خواند و گفت: خبرنگاران باید در کنار پیگیری مطالبات مردم و آگاهی بخشی در راستای تحقق جهاد تبیین موثر عمل کنند.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: رسانه های در تراز انقلاب اسلامی یکی از عوامل اقتدار کشور هستند و بخش مهمی از اقتدار کنونی جامعه در بخش های مختلف به برکت مجاهدت های اصحاب رسانه است.
 
وی با تقدیر از اصحاب رسانه استان مرکزی گفت: خوشبختانه در استان مرکزی اصحاب رسانه اهتمام زیادی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و با فعالیت های اثر بخش خود اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را در اجرای ماموریت ها یاری می کنند.
 
سرهنگ کریمی افزود: نگاهی که کنگره شهدای استان مرکزی به بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی داشت تحول بزرگی در این امر رقم زد و با کمترین هزینه شاهد بزرگترین کارها بودیم که امروز به وضوح نتایج آن را شاهد هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: گفتمان سازی و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس از اهداف فعالیت های رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت است و خوشبختانه در طی سال های گذشته با اقدامات جهادی و پای کار آوردن بسیج رسانه ای شاهد برکات فراوانی بوده ایم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها