بررسی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان ازسوی مدیرعامل سازمان میادین

فصاحت گفت: کیفیت محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نسبت به گذشته افزایش بسیاری داشته و ما به دنبال افزایش کیفیت بیشتر و کاهش قیمت محصولات هستیم.
کد خبر: ۵۳۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ - 15August 2022

بررسی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان ازسوی مدیرعامل سازمان میادینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، در پی اجرای طرح ۴۵ روزه کیفیت محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران، صبح امروز ایوب فصاحت مدیرعامل این سازمان از برخی میادین میوه و تره بار بازدید کرد.

در این بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با شهروندان تهرانی ارتباط مستقیم برقرار کرد و بعد از بازدیدی چند ساعته از میادین مختلف میوه و تره‌بار دستوراتی صادر شد. طی گفت‌وگویی که شهروندان با مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار داشتند، نزدیک به ۷۰ درصد آنان نسبت به بهداشت، کیفیت محصولات، نحوه برخورد، تکریم ارباب رجوع و... این مراکز احساس رضایت کامل داشتند و تنها تعداد کمی از شهروندان حاضر در میادین اعلام دغدغه کردند.

فصاحت باتوجه به دغدغه‌های خود و حساسیتی که در کسب رضایت شهروندان دارد، به دغدغه شهروندان تهرانی گوش فراداد به بررسی مشکلات و دغدغه شهروندان پرداخت. وی پس از این بازدید به گفت‌وگویی با رسانه‌ها پرداخت و اظهار داشت: خط قرمز ما سلامت مردم است و در روز‌های متفاوت بازدید‌هایی را از میادین داشته‌ایم و تا به امروز بسیاری از ایرادات گذشته برطرف شده است.

انتهای پبام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار