مدیر کل بنیاد شهید همدان خبر داد؛

اجرای طرح «سپاس» به مناسبت سالروز ورود آزادگان در همدان

«صفدریان» گفت: از جمله برنامه‌های شاخص به‌ مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، دیدار و دلجویی از آزادگان در سطح استان در قالب طرح «سپاس» است.
کد خبر: ۵۳۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ - 15August 2022

اجرای طرح «سپاس» به مناسبت سالروز ورود آزادگان در همدان«مجید صفدریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در  گفت‌وگو با خبرنگار در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: امسال ۱۲ عنوان برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آزادگی در نقاط مختلف استان همدان اجرا می‌شود.

صفدریان به تشریح برخی از این برنامه‌ها پرداخت و افزود: از جمله برنامه‌های شاخص دیدار و دلجویی از آزادگان در سطح استان با حضور نماینده ولی فقیه، مسئولین استانی و شهرستانی در قالب طرح «سپاس» است.

وی عطر افشانی و گلباران گلزار شهدای غریب اسارت و آزادگان متوفی را از دیگر برنامه‌های این ایام خواند و عنوان کرد: مسابقات فرهنگی و ورزشی، مراسم الماس‌های درخشان، تمجید و تجلیل از آزادگان و اردو‌های یک روزه برای دانش آموزان و فرزندان آزادگان در تمامی شهرستان‌ها به این مناسبت برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان با بیان اینکه آزادگان سخنرانان پیش از خطبه نماز جمعه در سطح استان خواهند بود، گفت: آزادگان در این ایام با حضور در مساجد، محافل و مراکز آموزشی به بازگویی خاطرات دوران اسارت خواهند پرداخت و ضروری است که در راستای جهاد تبیین، ایثارگران صبر و مقاومت خود در دوران جبهه و اسارت را برای جوانان و نوجوانان روایت کنند.

وی به تبلیغات محیطی در سطح استان همدان با همکاری شهرداری‌ها خبر داد و تصریح کرد: انعکاس اخبار و رویداد‌های این ایام از طریق مطبوعات محلی، صدا و سیما، فضای مجازی و سایت تخصصی نوید شاهد ومصاحبه رادیویی صدای مرکز همدان با روسای بنیاد شهرستان‌ها، پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار