فرمانده سپاه استان کرمان:

رسانه‌ها واقعیت‌های نظام اسلامی را برای جامعه تبیین کنند

«نظری»گفت: رسانه‌ها با انتشار اخبار صحیح روشنگری کرده و واقعیت‌های نظام اسلامی را زینب‌وار برای جامعه تبیین کنند.
کد خبر: ۵۳۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 16August 2022

رسانه‌ها واقعیت‌های نظام اسلامی را زینب‌وار برای جامعه تبیین کنند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه استان کرمان امروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: از تلاش خبرنگاران در پوشش اخبار استان کرمان به‌ویژه در زمان حوادث و بلایای طبیعی از جمله سیل قدردانی می‌کنم؛ این پوشش خبری باعث آرامش دادن به جامعه است.

وی با بیان اینکه خط قرمز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی‌فقیه، مردم و نظام مقدس اسلامی است، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در کنار مردم باشیم و در بحران‌ها و حوادث به آنها کمک کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در اهمیت جایگاه رسانه رهنمودهایی دارند، بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر انتشار اخبار صحیح و واقعیت‌های نظام اسلامی در مقابل شبه‌افکنی‌های دشمن است.

وی با بیان اینکه در جهاد تبیین باید به حضرت زینب(س) اقتدا کرد، افزود: باید برای جامعه بیان شود که چگونه حضرت زینب با دیدن و لمس کردن این مصائب در روز عاشورا، واقعیت نهضت حسینی را برای جامعه تبیین کرد و عاشورا ماندگار شد.

نظری با تبریک سالروز ورود اسرای جنگ تحمیلی به میهن اسلامی گفت: اسرا نیز در دوران اسارت و بعد از آن با بیان حقایق جنگ تحمیلی نقش مهمی در ماندگاری دفاع مقدس داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها