جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

ارتش در حوزه فعالیت‌های فرهنگی روند رو به رشدی دارد

امیر «نورورزی» گفت: ارتش در حوزه فعالیت‌های فرهنگی روند رو به رشدی دارد و روز به روز در عرصه‌های مختلف فرهنگی به پیشرفت‌های چشمگیری دست می‌یابد.‌
کد خبر: ۵۳۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ - 16August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، امیر «حسین نوروزی» جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، امروز (سه‌شنبه) در آیین افتتاحیه پنجمین جشنواره سراسری تئاتر نیروی پدافند هوایی که به میزبانی پدافند هوایی منطفه اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: ارتش در حوزه فعالیت‌های فرهنگی روند رو به رشدی دارد و روز به روز در عرصه‌های مختلف فرهنگی به پیشرفت‌های چشمگیری دست می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد عدیده» معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش نیز در این مراسم، تئاتر را ابزاری قدرتمند در انتقال مفاهیم ارزشی عنوان و خاطرنشان کرد: این ویژگی تئاتر حاصل اثرگذاری بر روح و جان مخاطب است.

وی از رقابت بیش از ۲۴ تیم تئاتر در پنجمین جشنواره سراسری تئاتر نیروی پدافند هوایی خبر داد و افزود: تیم‌های منتخب به جشنواره سراسری تئاتر ارتش راه می‌یابند.

حجت‌الاسلام «عدیده» با بیان اینکه تیم‌های تئاتر باید افقی فراتر از جشنواره تئاتر ارتش را ببینند، گفت: تعدادی از تیم‌های شرکت‌کننده در جشنواره توانایی رقابت در سطوح بالاتر را دارند.

ارتش در حوزه فعالیت‌های فرهنگی روند رو به رشدی دارد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار