نماینده مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

ایران کانون توجه محور مقاومت در سطح جهان/ صهیونیست‌ها قافیه را به ملل اسلامی باخته‌اند

بابایی‌کارنامی با تاکید بر اینکه ایران کانون توجهات محور مقاومت در سطح منطقه و جهان است، گفت: با هم‌افزایی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در سراسر دنیا، صف‌آرایی منظم و قدرتمندی در مقابل جبهه کفر و سکولار ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 20August 2022

ایران محور اصلی کانون توجهات محور مقاومت در سطح جهان است/ تفکر شهادت‌طلبی در پوست گوشت مردم مسلمان جریان دارد/ اسرائیل در معادلات بین المللی قافیه را به ملل اسلامی باخته است

«علی بابایی‌کارنامی» نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، اظهار داشت: جریان مقاومت براساس پیش‌بینی‌هایی که حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند همواره افزایش قدرت روزافزون داشته است.

با اتحاد جبهه مقاومت اسرائیل رو به افول است

کارنامی با تاکید بر اینکه ایران محور اصلی کانون توجهات محور مقاومت در سطح منطقه و جهان است، گفت: به طور طبیعی با هم‌افزایی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در سراسر دنیا، صف‌آرایی منظم و قدرتمندی در مقابل جبهه کفر و سکولار ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رأس جبهه سکولار رژیم صهیونیستی است، بیان داشت: بعد از شکوفایی همه جریانات شبکه شهید سلیمانی حلقه‌ای از دل‌ها و قلب‌ها زنجیره‌وار به یکدیگر متصل شدند. به طور طبیعی اسرائیل در چنین شرایطی که جبهه مقاومت در اوج اقتدار و هم‌افزایی خود قرار دارد رو به افول قرار گرفته است.

تفکر شهادت‌طلبی در پوست  و گوشت مردم مسلمان جریان دارد

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم ضد بشری اسرائیل تصور می‌کرد که با داشتن تسلیحات نظامی پیشرفته‌تر و تکیه به کدخدا (ایالات متحده آمریکا) می‌تواند بر گروه‌های مقاومت پیروز شود، در صورتی که صهیونیست‌ها نمی‌دانستند که تفکر شهید و شهادت در پوست، گوشت، خون و قلبهای مردمان مسلمان منطقه خاورمیانه جریان دارد.

کارنامی تصریح کرد: این تفکر شهادت طلبی نه با پول تغییر پیدا می‌کند و نه با تهدیدات گروه ناتو خللی به آن وارد می‌شود، وقتی که روحیه شهادت طلبی را به عنوان یک اصل بنیادین در اعتقادات مردم مسلمان منطقه خاورمیانه بدانیم، قطعا درمی‌یابیم که بسیاری از معادلات منطقه متأثر از این ویژگی است.

وی تصریح کرد: گروه‌های مقاومت در لبنان، فلسطین، یمن، عراق، سوریه و مردمان عربستان سعودی، بحرین و قطر همگی در صف جبهه مقاومت قرار دارند، حتی با وجود اینکه حاکمان برخی از این کشورها با جمهوری اسلامی ایران ضدیت دارند، اما مردمانشان پیرو سیاست های ایران هستند.

ملل اسلامی از اتحاد و انسجام خوبی برخوردار هستند

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه ملل اسلامی از اتحاد و انسجامی خوبی برخوردار هستند، گفت: اسرائیل از این جهت در معادلات بین المللی قافیه را به جبهه مقاومت باخته است، گفتمان مقاومت و شهادت طلبی تا زمان نابودی اسرائیل ادامه دارد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار