رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان:

ماموریت ما صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس است

مجتهدزاده با بیان اینکه ماموریت ما صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس است، گفت: همه نیروهای انقلاب و خدمتگزاران در دولت و دستگاه‌های دولتی رویکرد ترکیبی جنگ امروز را مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۵۳۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۱ - 17August 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین روز نشست هم‌اندیشی رؤسای دایره استانی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس روز گذشته (سه‌شنبه) با همکاری سازمان تامین اجتماعی و حضور «انسیه خزعلی» مشاور زنان و امور خانواده ریاست جمهوری، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، «شکیبا محبی‌تبار» مشاور امور بانوان سازمان تامین اجتماعی، «مینا بیابانی» رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، مدیران سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و «زهرا پناهی روا» مدیرکل مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

«مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این نشست با بیان اینکه در استانها باید با اقشار مختلف زنان ارتباط و تعامل داشته باشیم و آنها را وارد میدان کنیم، اظهار داشت: حوزه‌ای که ما الان وارد شدیم حوزه‌ای است که تفکر انقلابی حرف اول را می‌زند اگر ما بخواهیم مثل کارمندهای دیگر دنبال یک سری امتیازات باشیم و فقط بخواهیم دنبال مطالبات باشیم مطمئن باشید که جایگاه خودمان را از دست می‌دهیم. ما باید یک تغییر رویه ایجاد کنیم هم در سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و هم شماها باید کار را جدی‌تر بگیرید.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس افزود: دشمن دارد طراحی و برنامه‌ریزی می‌کند. به قول حضرت آقا مانند این می‌ماند که شما در جایی هستید که آن طرف دشمن بیدار و تجهیزات کافی دارد و این طرف ما در سنگر بخوابیم. در آمریکا و عراق، که آمریکایی‌ها آمدند، محاصره کردند و اینها این طرف در سنگرها در خواب بودند تا چشمشان را باز کردند دیدند که دشمن خانه و زندگیشان را گرفته‌ است.

مجتهدزاده ادامه داد: ما سازمانی هستیم که ماموریت ما صیانت از ارزش‌هاست ما هیچ سازمانی را در کشور نداریم که این حساسیت برایش تعریف شده باشد. نباید از رسالت و ماموریتمان ساده عبور کنیم. من روی صحبت‌های سردار کارگر بسیار فکر کردم. بسیار جدی بود عمیق بود. در این زمینه تعامل و ارتباط بنیاد را فراهم کنیم شما در استانها می‌بینید این موزه‌ها که در استان‌ها ساخته می‌شود باید منابع مالی جذب شود و به راحتی امکان‌پذیر نیست.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: مبلغ ناچیزی از سازمانی می‌خواستیم موفق نشدیم جذب کنیم اما ایشان آن مبالغ کلان را چقدر تلاش می‌کند چقدر زحمت می‌کشد تا این تعاملات بتواند برقرار شود. شما باید کارتان را در سطح کلان انجام دهید، تعاملات با آن مسئولین که در ادارات هستند باید برقرار شود. باید سیاست‌گذاری در سطح کلان باشد. وظیفه ما سیاست‌گذاری، هماهنگی و حمایت است. ما در حوزه سطحی نمی‌توانیم وارد شویم باید دستورالعملی تهیه شود در سطح کلان؛ ما تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش منعقد می‌کنیم باید شما مدیریت کنید که آن برنامه اجرا شود و باید نظارت کنید آیا برنامه اجرا شده است آیا برنامه پیشرفت کرده است.

مجتهدزاده ادامه داد: تمام همایش‌هایی که برگزار می‌کنیم در سطح کلان میهمان دعوت می کنیم که شما هم بتوانید در استان‌ها در سطح کلان کار کنید. اینکه آقا می‌فرمایند در هر جایگاهی که هستید باید فکر کنید در مرکز هستید و از اینجا می‌خواهید فرماندهی کنید و تغییر را ایجاد کنید دقیقا همین حرف است ما باید فکر کنیم که تمام مسائل کشور به بنیاد حفظ آثار برمی‌گردد نباید کار را کوچک کنیم شما هر حمایتی که می خواهید به ما بگویید ما این حمایت را برای شما انجام خواهیم داد. حمایت در سطح کلان از شما خواهیم کرد. بنیاد حفظ آثار با اکثر وزارتخانه‌ها تفاهم‌نامه دارد همان تفاهم‌نامه‌ها را ببرید در استان‌ها اجرا کنید بند بند آن را؛ نباید در سطح خرد عمل کنید. ما فقط از شما گزارش نمی‌خواهیم اگر مسئول آموزش و پرورش، بسیج یا هر سازمانی با شما همکاری نکرد به ما اطلاع دهید ما اینجا از شما حمایت خواهیم کرد ما در این نشست‌ها از مسئولین سطح کلان دعوت می کنیم تا شما بتوانید به راحتی ارتباطات را برقرار کنید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار