رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس:

تخصصی، جهادی و مساله‌محور بودن ویژگی اصلی رزمایش‌های بسیج سازندگی است

«قزل سفلی» گفت: تمام رزمایش‌هایی که توسط سازمان بسیج سازندگی استان فارس برگزار می‌شود سه ویژگی اصلی یعنی تخصصی بودن، جهادی انجام شدن و مساله محور بودن را دارند.
کد خبر: ۵۳۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ - 16August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «اسماعیل قزل سفلی» رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس امروز 25 مردادماه در نشست خبری این سازمان، برنامه‌های بسیج سازندگی برای برگزاری رزمایشهای تخصصی تا پایان سال را تشریح کرد و اظهار داشت: تمام رزمایش‌هایی که توسط سازمان بسیج سازندگی استان فارس برگزار می‌شود سه ویژگی اصلی یعنی تخصصی بودن، جهادی صورت گرفتن و مساله محور بودن را دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس افزود: در سال جاری چندین رزمایش توسط این سازمان برگزار شده و طبق برنامه‌ریزی و تقویم بسیج سازندگی در هفته چهارم مردادماه «رزمایش تخصصی جهاد دامپزشکی» با محوریت بسیج عشایری و اداره کل دامپزشکی استان و با همکاری اداره امور عشایر فارس و سایر دستگاه‌ها به مدت سه روز از بیست و ششم مرداد ماه با حضور مهمانان کشوری و با حضور دانشجویان و اساتید دامپزشکی کشور در ۱۸ منطقه عشایر نشین اجرا می‌شود.

قزل سفل افزود: در این رزمایش انواع خدمات دامپزشکی مختلف از جمله آموزش و توانمندسازی و ضدعفونی و سمپاشی، واکسیناسیون، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی ارائه می‌شود و شعار آن «خدمت بی منت در کنار عشایر» است و به نام شهید مدافع حرم سردار عبدالله اسکندری مزین و نامگذاری شده است.

قزل سفلی با بیان اینکه علاوه بر این رزمایش برای هفته‌ها و ماههای آتی نیز رزمایش‌های متعددی در نظر گرفته شده افزود: رزمایش تخصصی جهادی بسیج کارمندان در هفته دولت، رزمایش تخصصی دانش‌آموزی در نیمه دوم شهریورماه، رزمایش نخبگان جهادگر در حوزه علمی پژوهشی در مهرماه، رزمایش سلامت با حضور جهادگران سلامت در بهمن ماه، رزمایش مهندسین صنعت و مهندسین عمران در اسفند ماه از جمله این رزمایشها خواهد بود که همگی به صورت مساله محور و هدفمند اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: پیشتر نیز دو رزمایش بزرگ با حضور جهادگران و گروه‌های جهادی در سطح استان فارس با عناوین رزمایش اقتدار جهادگران و رزمایش جهادگران فاطمی توسط این سازمان برگزار  و مورد استقبال گسترده گروه‌های جهادی و آحاد مردم قرار گرفته بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار