فرمانده کل ارتش:

گفتمان مقاومت موجب امنیت پایدار منطقه شده است

امیر سرلشکر موسوی گفت: به برکت خون شهدای مدافع حرم، گفتمان مقاومت توانسته است امنیت پایدار را برای منطقه به ارمغان بیاورد و آن را تضمین کند.
کد خبر: ۵۳۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶ - 16August 2022

گفتمان مقاومت موجب امنیت پایدار منطقه شده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس،آرمین امیدوار امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات اخیر فلسطین اظهار داشت: الحمدالله، وعده خداوند متعال، قرآن کریم و آرمان امام خمینی (ره) و تدابیر راهبردی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حال تحقق است و شاهد آثار آن هستیم.

فرمانده کل ارتش قدرت امروز جبهه مقاومت را یکی از این آثار برشمرد و تصریح کرد: قدرت جبهه مقاومت امروز یکی از آثار تحقق وعده الهی در مسیر پیروزی مقابل کفار است و امروز این قدرت با اتکا به خداوند متعال، از سنگ به موشک تبدیل شده است.

امیر موسوی تأکید کرد: امروز قدرت دفاعی جبهه مقاومت به ویژه در فلسطین، دشمنان اسلام را دچار ترس و وحشت کرده و در حوزه موشکی و پهپادی به مرحله‌ای از اقتدار رسیده که رژیم صهیونیستی دنبال به تأخیر انداختن زوال خود است.

فرمانده کل ارتش گفت: این حد از بازدارندگی جبهه مقاومت قابل تقدیر است و به زودی شاهد پیروزی نهایی ملت عزیز فلسطین و تحقق آرمان‌های آن کشور و زوال رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

امیر موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قدرت و توان بازدارندگی محور مقاومت، گفت: قدرت دفاعی جبهه مقاومت که اکنون خواب را از چشم بدخواهان ربوده است، نشأت گرفته از ایده مقاومتی است که حضرت امام خمینی (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب و در ادامه این خط روشن رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر آن تأکید کردند و آن را رمز موفقیت کشور و ملت بیان فرمودند.

فرمانده کل ارتش در ادامه به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران، ترویج گفتمان مقاومت و روحیه جهاد و شهادت‏ طلبی در بین آزادی‏خواهان جهان است.

امیر موسوی همچنین تأکید کرد: گفتمان مقاومت به برکت خون شهدای مدافع حرم و شهدای پرافتخاری، چون سردار همدانی و شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون شهیدان «محمد مرادی»، «محسن قوطاسلو»، «حسین همتی»، «مرتضی زرهرن»، «مجتبی ذوالفقارنسب»، «صادق شیبک»، «مجتبی یداللهی منفرد» و «سید مهدی جودی ثانی» و دیگر شهدای عزیز مدافع حرم، توانست جریان ضد بشریت تروریست تکفیری را نابود سازد و امنیت پایدار را برای منطقه به ارمغان بیاورد.

فرمانده کل ارتش  در انتها با بیان اینکه باید همواره قدرشناس رشادت‏ها و مجاهدت‏های این عزیزان بود گفت: نسل‏‌های امروز و آیندگان، امنیت خود و کشور خود را مدیون مجاهدت‏ها و رشادت‏های این شهدای والا مقام و تمامی رزمندگان محور مقاومت می‏‌دانند؛ از این رو باید ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدای عزیز، راه آنان را تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه داد.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار