فرمانده انتظامی کردستان:

میزبانی از زوار اربعین باعث افتخار کردستان است

سردار «آزادی» انتخاب مرز باشماق به عنوان مسیر تردد زائران اربعین را افتخار استان دانست و کفت: نعمتی بالاتر از خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی نیست و با تمام توان امنیت زائران را فراهم خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۳۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ - 16August 2022

انتخاب مرز باشماق به عنوان مسیر تردد زائران اربعین باعث افتخار کردستان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی کردستان امروز در جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، انتخاب مرز باشماق به عنوان مسیر تردد زائران اربعین را افتخار استان عنوان کرد و اظهار داشت: نعمتی بالاتر از خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی نیست و با تمام توان امنیت زائران را فراهم خواهیم کرد.

وی به مشخص نبودن کردستان به عنوان معین کرمانشاه اشاره کرد و گفت: حدود 500 دستگاه سوخت در مرز باشماق مستقر که خطرناک هستند و در صورت نهایی شدن ترد زائران از مسیر مرز باشماق، مرز کلا تعطیل و تانکرها برچیده شود.

سردار آزادی بر ضرورت تعیین تکلیف خطوط ورودی و خروجی مرز باشماق و تقویت دیپلماسی با مسئولان عراقی عنوان کرد: برای کنترل گذرنامه‌ها 20 نفر نیرو لازم بوده اما در صورت هر گونه تصمیم این ستاد، مصوبات را اجرایی خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان از توزیع اقلام فرهنگی‌ در موکب داخلی مابین زائران اربعین حسینی خبر داد و یادآور شد: حفظ امنیت و سلامت زائران اربعین حسینی دو مقوله مهم و اولویت‌دار بوده که با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها