جانشین مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

نمایشگاه دفاع مقدس در ایام اربعین در سنندج برپا می‌شود

سرهنگ پاسدار «رسولی» معرفی شهدا، ایثار و رشادت شهیدان و دستاوردهای نظام در کنار فعالیت موکب‌ها در ایام اربعین در استان کردستان را بسیار ضروری دانست و گفت: در همین راستا نمایشگاه دفاع مقدس در سنندج برپا و بسته‌های فرهنگی‌ توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ - 17August 2022

نمایشگاه دفاع مقدس در ایام اربعین در سنندج برپا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ پاسدار «رمضان رسولی» جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در جلسه هماهنگی ستاد اربعین که با حضور استاندار و مسئولان استانی در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه انقلاب اسلامی در راستای قیام امام حسین (ع) بوده است، اظهار داشت: قیام‌ حضرت سیدالشهدا (ع) نیز برای حفظ دین و اسلام بود.

وی معرفی شهدا، ایثار و رشادت شهیدان و دستاوردهای نظام در کنار فعالیت موکب‌ها در ایام اربعین در استان کردستان را بسیار ضروری دانست و افزود: در همین راستا نمایشگاه دفاع مقدس در سنندج برپا و بسته‌های فرهنگی‌ توزیع خواهد شد.

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان ادامه داد: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده های معظم آنها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است.

رسولی یادآور شد: در شهرستان‌ها نیز متناسب با شرایط، نمایشگاه برپا و شهدای شاخص معرفی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار