نماینده ولی‌فقیه در سمنان خبر داد؛

تدوین نقش ائمه جمعه استان سمنان در دوران دفاع مقدس

«مطیعی» گفت: جمع‌آوری خاطرات و مدارک ائمه جمعه استان سمنان و تدوین نقش آنان در دوران دفاع مقدس یکی از مواردی است که باید به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۵۳۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ - 17August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در دیدار با سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امری ضروری است و همگان باید به این مهم توجه کنند.

وی با بیان این که دفاع مقدس درخشان‌ترین نقطه تاریخ ایران است و باید با تمام توان مستندات و خاطرات ایثارگران را جمع‌آوری کنیم، گفت: یکی از راه‌هایی که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش می‌دهد، تدوین کتاب در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس است و می توانیم آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

مطیعی ادامه داد: بخش زیادی از امامان جمعه، از سال‌های قبل از انقلاب جزء مبلغان برجسته، مدرسین بنام حوزه و دانشگاه و ائمه جماعات مساجد بودند که نقش عظیمی را در تربیت نسل انقلاب و رزمندگان و ایثارگران ایفا کرده و در زمان امامت نیز مساجدشان نگین حلقه رزمندگان و خاستگاه شهیدان عزیز بود.

وی افزود: حضور در میدان جنگ، تربیت رزمنده، حضور تبلیغی رزمی و پشتیبانی و تدارکات جنگ از عرصه‌های نقشآفرینی ائمه جمعه در دفاع مقدس است و جمع آوری خاطرات و مدارک ائمه جمعه استان سمنان و تدوین نقش آنان در دوران دفاع مقدس یکی از مواردی است که باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار