فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع):

روز بازگشت آزادگان، نمایش اوج عزت و شرف ملت ایران در دفاع مقدس است

سردار غلامی گفت: امروز روز آزادی گروه اول آزادگان دفاع مقدس است؛ کسانی که با رشادت خود تاریخی برای این مرز و بود ساختند که تا سال‌های سال زبان زد عام خاص است و عزت و شرف را به ایران اسلامی ارزانی کردند.
کد خبر: ۵۳۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ - 17August 2022

روز بازگشت آزادگان، نمایش اوج عزت و شرف ملت ایران در دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاحیه پنجمین همایش آزادگان موصل ۲ اظهار داشت: دانشگاه افسری امام حسین (ع) قدمگاه ولایت است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۳ بار از این دانشگاه بازدید و مهم‌ترین نکات و رهنمود‌های خود را در این دانشگاه مطرح کرده‌اند.

سردار غلامی ادامه داد: شهید عباس موسوی اولین دبیرکل حزب الله لبنان، شهید عماد مغنیه و بسیاری از شهدای جبهه مقاومت در این دانشگاه مورد تربیت قرار گرفتند؛ حضور آزادگان نیز توفیقی برای ما متولیان این دانشگاه محسوب می‌شود، زیرا جوانان پاسدار با ارتباط با آزادگان می‌توانند مسیر شهدای معزز را بهتر طی کنند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: امیدواریم این مراسم با شکوه که در نوع خودش اقیانوسی از خاطرات دفاع مقدس است و ان‌شاءالله حضور شما عزیزان موجب تجدید میثاقی با آرمان‌های امام راحل در گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

وی تاکید کرد: امروز روز آزادی گروه اول آزادگان دفاع مقدس است، کسانی که با رشادت خود تاریخی برای این مرز و بود ساختند که تا سال‌های سال زبان زد عام خاص است و عزت و شرف را به ایران اسلامی ارزانی کردند.

سردار غلامی با تاکید بر اینکه امید است با همکاری نهاد‌های مختلف نظامی و متولی امور ایثارگران بتوانیم نقطه اتصالی میان پاسداران جوان و آزادگان ایجاد کنیم، گفت: آزادگان سرافراز منبع عظیمی از جلوه‌های هشت سال دفاع جانانه مقدس ملت ایران در مقابل استکبار هستند. بنده به نوبه خود بار دیگر این روز عزیز را به همه سرورانم چه آنان که در این مراسم حضور دارند و چه آنان که دعوت حق را لبیک گفته اند تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار