مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

جانبازان و آزادگان فرهیختگان جامعه ما هستند

«کهنسال» گفت: جانبازان و آزادگان قشر پیروز و فرهیختگان جامعه ما هستند.
کد خبر: ۵۴۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ - 17August 2022

جانبازان و آزادگان فرهیختگان جامعه ما هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همایش تجلیل از آزادگان استان مازندران امروز با حضور آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار، «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین استانی در حسینیه وداع مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

«سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از نگاه انقلابی استاندار مازندران در پیشبرد اهداف فرهنگی که کمک‌کار هستند تقدیر کرد.

وی افزود: آزادگان قهرمانانه در زندان مخوف رژیم بعث عراق نهضت و دلبستگی خود را به ولایت فقیه و نظام نشان دادند و در شرایط سخت و طاقت فرسا عزتمندانه از اسلام و انقلاب دفاع کردند و اهل بیت (ع) را خوب معرفی کردند.

کهنسال ادامه داد: آزادگان در بحث موضوعات فرهنگی انسجام و همدلی و همراهی مناسبی با بنیاد شهید و امور ایثارگران دارند که جای تقدیر دارد همچنین با فعالیت قرارگاهی، گفتمان سازنده درعرصه خدمت دهی به جانبازان و آزادگان ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه آزادگان پیش قراولان عرصه خدمت دهی هستند، ادامه داد: در این ایام ۲هزار و ۳۷۵آزاده در سطح استان مازندران تجلیل شود که از این تعداد ۲هزار و ۱۷۹نفر در قید حیات هستند.

کهنسال با اشاره به اینکه برنامه دیدار با آزادگان از سوس مسئولین در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: برگزاری این برنامه با همین کیفیت در سطح شهرستان‌ها با حضور آزادگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دغدغه اصلی آزادگان و جانبازان، حفظ کرامت و عزت در دستگا‌های اجرایی است که مسئولان باید به این مطالبه‌گری این بزرگمردان تاریخ انقلاب اسلامی توجه کنند.

در این مراسم از تعداد ۹۰ آزاده استان مازندران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار