۴۰ نفر از آزادگان میهمان رادیو گفت‌وگو می‌شوند

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، تمامی میهمانان شبکه رادیویی گفت‌وگو از جامعه آزادگان کشور خواهند بود.
کد خبر: ۵۴۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ - 17August 2022

۴۰ نفر از آزادگان میهمان رادیو گفتگو می‌شوندبه گزارش حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شبکه رادیویی «گفت‌وگو» یکی از شبکه‌های تخصصی و کارشناس محور در سازمان صداوسیما است که روزانه به طور متوسط بیش از ۴۰ میهمان به‌عنوان کارشناس، با عناوین مختلف اعم از دولتی، خصوصی، دانشگاهی و... در برنامه‌های مختلف این شبکه حضور می‌یابند. در اقدامی خلاقانه رادیو گفت‌وگو در امروز (چهارشنبه) هم‌زمان با سالروز بازگشت آزادگان به وطن تمامی میهمانان خود را از این قشر انتخاب کرده است.

نگاهی به جدول پخش این شبکه رادیویی نشان می‌دهد، برنامه‌سازان این شبکه با در نظر قراردادن موضوع برنامه و نظر به اهمیت تخصص میهمان روی موضوع، بیش از ۴۰ کارشناس آزاده با تخصص‌های مختلف را شناسایی و در برنامه‌های خود از آن‌ها دعوت به عمل آورده است.

برنامه حیات خلوت میزبان «ابوالفضل عیسی مراد» جانباز، آزاده جنگ تحمیلی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی و نویسنده کتاب روان‌شناسی اسارت است و از تجربه زیسته این فرهیخته آزاده می‌گوید.

مجله خبری تحلیلی صبح و گفت‌وگو هم که ارزیابی کارشناسان و مسئولین از آخرین خبر‌ها پیرامون موضوعات مختلف را به روی آنتن می‌برد، میزبان «غلامعلی قاسمی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم و مدیرعامل مؤسسه پیام آزادگان بود.

اساتید و نخبگان حوزه پزشکی در جامعه آزادگان هم میهمان برنامه روزنه خواهند بود.

گفت‌وگو‌های پنج‌گانه رادیو گفت‌وگو، از جمله گفت‌وگوی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی هم موضوعات تخصصی خود را دنبال می‌کند، گفت‌وگوی سیاسی از بررسی ابعاد پروژه نفوذ سیاسی در مراکز مهم تصمیم‌سازی کشور صحبت خواهد کرد که آزادگانی، چون سردار سعید نجار از اساتید دانشگاه، سردار «مصطفی افضلی فرد» از فرماندهان باسابقه، «عزت‌الله خوشدل» کارشناس حوزه رسانه و سیاسی و «امیر خجسته» نماینده سابق مجلس میهمان این برنامه هستند.

نقش‌آفرینی مؤثرتر چرخه علم و فناوری در حوزه فنی و مهندسی در برنامه گفت‌وگوی موردبحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد و «مسعود ماهوتچی» عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و «احمد چلداوی» رئیس دانشگاه شاهد میهمانان این برنامه هستند.

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ به روی آنتن می‌رود امروز میزبان حضور کارشناسان آزاده و ایثارگر بود.

ساعت ۰۰:۰۱ دقیقه میزگردی تخصصی پیرامون علوم‌شناختی در ساحت رسانه است که اکنون و در فصل پنجم این مجموعه برنامه با محوریت نقش زنان و رفتاری سازی‌های شناختی در رسانه به‌مثابه قدرت شناختی به گفت‌وگو با بانوان شاخص و تراز انقلاب اسلامی می‌پردازد که در این قسمت «فاطمه ناهیدی» از بانوان آزاده هشت سال دفاع مقدس و استاد دانشگاه با موضوع قدرت شناختی زنان و حوزه عملیات محتوایی و میدانی میهمان این برنامه هستند.

دو برنامه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو هم که جدیدترین رویداد‌های دنیای بین‌الملل را ارزیابی می‌کند موضوعاتی چون سردار شهید قاسم سلیمانی و تأثیرات راهبردی او در جبهه مقاومت، را با سردار بیژن کیانی کارشناسی مسائل راهبردی، پیگیری مجلس در خصوص پرونده دیپلمات‌های ربوده شده ایرانی را به حجت‌الاسلام «حسن نوروزی» عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، نحوه نظارت مجلس بر اجرایی‌شدن واردات خودرو را با «حجت‌اله فیروزی» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در برنامه رویداد امروز ساعت ۱۲ بررسی شد. «سعید اوحدی» معاون وزیر میراث‌فرهنگی و صنایع گردشگری هم با موضوع برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری سلامت میهمان برنامه رویداد شد.

برنامه بدون خط‌خوردگی هم که هر روز ساعت ۱۹ به‌صورت زنده به روی آنتن می‌رود، با «سید مجید میراحمدی» معاون وزیر کشور که خود از آزادگان کشور بشمار می‌رود با موضوع آخرین پیگیری‌ها و تمهیدات در خصوص مراسم راهپیمایی اربعین گفت‌وگو می‌کند.

امیر «احمد سلمانی» معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش، سردار «احمد روزبهانی» دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر و «حسن بهشتی‌پور» از دیگر میهمانان برنامه بدون خط‌خوردگی هستند که به‌صورت زنده در این برنامه شرکت خواهند کرد.

شبکه رادیویی گفت‌وگو از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیونما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها