نماینده ولی فقیه در سپاه در دیدار با خانواده شهید سردار همدانی:

شهید همدانی هم شهید جبهه دفاع مقدس و هم شهید مقابله با فتنه بود

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه سر زبان‌ها افتادن شهید همدانی در ماه محرم اراده الهی بود، گفت: سردار همدانی هم شهید دفاع مقدس و هم شهید مقابله با فتنه بود.
کد خبر: ۵۴۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱ - 18August 2022

شهید همدانی هم شهید جبهه دفاع مقدس و هم شهید مقابله با فتنه بودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه همراه با جانشین و معاون هماهنگ کننده خود با حضور در منزل سردار سرافراز اسلام شهید حاج حسین همدانی با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی محرم ۱۴۰۱ را معنادار توصیف و با اشاره به شکوفایی و برجسته شدن نام و شهادت حاج حسین همدانی در موسم عاشورای حسینی اظهار کرد: با اراده و خواست خداوند متعال نام، یاد، آرمان و شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی بار دیگر در ماه محرم و موسم عاشورای حسینی برجسته و سر زبان‌ها افتاد.

وی افزود: هتاکی یکی از سردمداران فتنه ۸۸ در صحنه‌ای معکوس فرصتی را فراهم آورد تا سخصیت و نقش‌آفرینی‌های سردار شهید همدانی در دفاع از انقلاب نظام و میهن اسلامی را جامعه و نسل جوان کشور بیشتر بشناسند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با اشاره به چرایی حمله فتنه گران به سردار عالیقدر شهید حاج حسین همدانی او را شخصیتی دانست که هم در جریان دفاع مقدس و هم در جریان فتنه به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر اینکه همانگونه که شهادت سردار همدانی فرصتی برای گشودن کارنامه سراسر جهاد و حماسه او در جامعه مهیا کرد، جسارت و گستاخی اخیر نیز شرایطی برای تبیین ابعاد و زوایای شخصیتی آن مجاهد نستوه به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: هم زمانی هجمه به شهید همدانی و ولایت نشان از جایگاه رفیع و بلند او در معرفت و بصیرت نسبت به ولایت فقیه داشته و نشان می‌دهد کسانی که کینه او را در دل دارند به ولایت و رهبری نیز حمله میکند.

وی با اشاره به شور و شعور حماسی و عاشورایی آحاد مختلف مردم به ویژه نسل جوان در محکومیت اهانت یکی از سران فتنه ۸۸ به سردار همدانی و در مقابل اظهار ارادت به مقام شامخ این شهید گرانقدر در روز‌های اخیر تصریح کرد: زنده شدن تفکر، اندیشه و صفات بارز اخلاقی و سیره و سیرت انقلابی و جهادی شهید حاج حسین همدانی در ماجرای اخیر در سطح جامعه، از وقایع الهام بخش و آموزنده‌ای است که دوستان و دشمنان بایستی از آن عبرت بگیرند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه بصیرت و تقوا را از ویژگی‌های ممتاز و ملموس سردار شهید همدانی توصیف و تاکید کرد: تقوای نظامی، سیاسی و اجتماعی او درس آموز و زبانزد و بین فرماندهان سپاه بارز و مثال زدنی بود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پایان به خانواده معظم و دوستداران شهید سردار همدانی توصیه کرد: تمامی همت و تلاش خود را برای زنده نگه داشتن راه آن شهید والا مقام به کار گرفته و در پیگیری آرمان‌های وی، ثبات قدم خود را همچنان موجب نا امیدی و ناکامی جبهه معاندین و بدخواهان ایران اسلامی قرار دهند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر و سردار سرتیپ پاسدار سعید فرجیان زاده، نماینده، ولی فقیه در سپاه را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها