سخنگوی شورای نگهبان:

اقتدار کشور در عرصه دفاعی معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است

هادی طحان‌نظیف با اشاره به اینکه اقتدار کشورمان در عرصه دفاعی معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است گفت: ایران مقتدر حقیقتی است که دشمنان ملت بزرگ ایران باید آن را بپذیرند.
کد خبر: ۵۴۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ - 25August 2022

اقتدار کشور در عرصه دفاعی معادلات استکبار جهانی را بر هم زده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک که مناسبت روز صنعت دفاعی برپا شده است، ضمن تقدیر و تشکر از پیشرفت‌های صورت گرفته توسط دست‌اندرکاران صنعت دفاعی، اظهار داشت: در این نمایشگاه شاهد تلاش‌ها و به ثمر رسیدن زحمات عزیزانمان در مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بودیم.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: واقعیت این است پیشرفت‌های صنعت دفاعی کشور حاصل باور عمیق به جمله «ما می‌توانیم» است.

وی با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور تجلی‌گاه تلاش‌های مجاهدان، دانشمندان و متخصصان انقلابی این کشور است گفت: پیشرفت‌های صنعت دفاعی افزایش حس اعتماد به نفس ملی را به همراه دارد و امیدواریم این پیشرفت‌ها به پیشرفت سایر حوزه‌های کشور نیز بینجامد.

طحان نظیف با بیان اینکه اقتدار روزافزون کشور ما در عرصه دفاعی معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است تصریح کرد: این توانمندی ما به دلگرمی دوستان و افتخاری برای مستضعفان جهان است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان جمهوری اسلامی ایران توقف مسیر رشد کشور است تصریح کرد: زمینه‌هایی که ما در حوزه صنعت دفاعی تجربه کردیم، حاصل آن ناکامی دشمنان بوده و «ایران مقتدر» حقیقتی است که دشمنان ملت بزرگ ایران باید آن را بپذیرند.

طحان‌نظیف با بیان اینکه رشد توسعه امنیت و اقتدار زمینه رشد علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است گفت: این یک واقعیت است که هر چه میزان امنیت و اقتدار در کشور بیشتر باشد زمینه‌های رشد در سایر حوزه‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار