استاندار خراسان رضوی:

ایجاد انضباط اقتصادی اولویت اصلی در خراسان رضوی است

«نظری» گفت: در حوزه اقتصادی علاوه بر جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی بر احیای واحد‌های صنعتی نیز تأکید شد و این در حالی بود که برای پیشرفت اقتصادی نیاز به زیرساخت‌های عمرانی وجود داشت که ایجاد زنجیره در صنایع پیشران در نقشه راه استان قرار گرفت.
کد خبر: ۵۴۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 27August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته دولت «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در گردهمایی بصیرتی ویژه کارکنان سپاه امام رضا (ع) که امروز در پادگان شهید برونسی برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌هایی در زمان مدیریت‌های سابق استان انجام شده بود که به واسطه عدم انضباط نتیجه مشخصی در حل مسائل حاصل نشود.

وی افزود: این در حالی است که مدیران باید برای انجام ماموریت‌های خود اولویت‌بندی داشته باشند و از این رو مسائل استان در کنار مزیت‌های آن برای انجام درست کارها، فهرست شد.

نماینده عالی دولت سیزدهم در خراسان رضوی ادامه داد: حضور در استانداری و تشکیلات دولتی، ظرفیت و ابزاری برای خدمت به مردم است. از سوی دیگر، فرماندهی سپاه نیز نظراتی برای حل موضوع گره‌گشایی اقتصادی و مسائل زیرساختی استان داشت ولی ابزار لازم را در اختیار نداشت.

نظری گفت: اولین راهبرد اعلام شده در آغاز ورود به تشکیلات مدیریت استان، حفظ تعادل استانی و جلوگیری از تنش‌ها بود زیرا اگر در بخشی دچار. التهاب شویم، امکان انجام کار اساسی وجود نداشت.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: راهبرد به معنی جهت است و جهت‌گیری استان برای حل مسائل با ایجاد قرارگاه‌هایی برای رسیدن به هدف مشخص و در زمان‌بندی معین در دستور کار قرار گرفت تا با هماهنگی بین بخش‌های دولتی، خصوصی و مردمی نتایج به زودی محقق شود. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر انجام کار قرارگاهی تأکید دارند زیرا در زمان دفاع مقدس به واسطه حفظ سرمایه موجود و رسیدن به نتایج ، فرماندهان نظامی از ایجاد قرارگاه بهترین، بهره لازم را به دست آوردند. از ویژگی‌های قرارگاه، رصد، هماهنگی، حمایت و تصمیم‌گیری به موقع برای انجام کارها بود.

نظری بیان داشت: در حوزه اقتصادی علاوه بر جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی بر احیای واحد‌های صنعتی نیز تأکید شد و این در حالی بود که برای پیشرفت اقتصادی نیاز به زیرساخت‌های عمرانی وجود داشت که ایجاد زنجیره در صنایع پیشران در نقشه راه استان قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: هفته دولت به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است تا از این شهدا که الگو در انجام عمل خالصانه و تبعیت‌پذیری از ولایت بودند ما نیز تبعیت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار