با حضور فرمانده نهاجا؛

مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان خلبانی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان برگزار شد

مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان خلبانی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با حضور امیر سرتیپ واحدی، حجت‌الاسلام قاضی و جمعی از فرماندهان و مسئولان این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ - 12September 2022

مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان خلبانی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش (نهاجا) در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان خلبانی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان اظهار داشت: آموزش، مؤلفه‌ای تعیین کننده و حیاتی برای هر کشوری است و این امر در نظام اسلامی علاوه بر ارتقاء توان رزمی و عملیاتی، فرهنگ ایثار و شهادت را نیز گسترش می‌دهد؛ فرهنگی که در خون و رگ هر ایرانی جاری است و تا ابد نیز جاری خواهد بود.

 امیر واحدی تصریح کرد: صداقت، تعهد و تخصص در مسیر زندگی فردی و محیط کار از مهم‌ترین شاخصه‌های هر نظامی است که می‌تواند جایگاه او را تعیین کند. این شاخصه‌ها می‌توانند بُعد روحی فرد را نیز ارتقاء بخشند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اساتید خلبان، افزود: امروز تمام آموزش‌های خلبانان در سطح نیروی هوایی به دست اساتیدی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آموزش دیده‌اند، انجام می‌شود که این افتخاری است ارزشمند در علم و تعلیم و تربیت نظامی که ما را از دیگر کشور‌ها بی‌نیاز کرده است.

وی افزود: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که تمام پرواز‌هایی را که در سطح نیروی هوایی انجام می‌شود مدیون زحمات و تلاش شبانه روزی کارکنان جوان فنی گروه نگهداری هستیم جوانانی که تفکرشان جهادی و راهشان راه پیشرفت و ترقی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز ضمن تبریک به فارغ‌التحصیلان خلبانی اظهار داشت: رسالت شما جوانان حفظ و حراست از کیان انقلاب اسلامی و این وظیفه‌ای بس سنگین است که بر دوش شما عزیزان قرار دارد؛ لذا فراموش نکنید که اگر بخواهید در مسیر خدمت پیش روید هیچ کس نمی‌تواند در برابرتان بایستد.

وی تصریح کرد: شما عزیزان باید فرهنگ عاشورایی را از یاد نبرید و برای سربلندی و پایداری اسلام و ایران بکوشید و بدانید که خداوند همواره با کسانی است که خود را فدایی مسیر حق می‌دانند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی افزود: کربلا سرمنشأ تمامی هدایتگری‌ها و روشن‌بینی‌های دینی است که خط باریک میان حق و باطل را مشخص می‌سازد، از این رو برای درک و فهم مسیر حسینی باید با فرهنگ شهادت مأنوس شد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهیدان سرهنگ خلبان «قاسم زمانی» و سروان خلبان «محمدجواد بای» تجلیل شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار