عضو هیات رئیسه مجلس:

تصویب لایحه برنامه هفتم در مجلس ۶ ماه زمان می‌برد

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه پنج تا شش ماه در مجلس به طول می‌انجامد، گفت: اگر لایحه برنامه هفتم اوایل آبان به مجلس برسد ما تا پایان سال جاری آن را تصویب خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۴۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ - 13September 2022

تصویب لایحه برنامه هفتم در مجلس ۶ ماه زمان می‌برد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسینعلی حاجی دلیگانی» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دولت باید هرچه سریع‌تر لایحه برنامه هفتم توسعه را تنظیم و به مجلس ارائه کند.

حاجی‌دلیگانی افزود: تنظیم و جمع بندی لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه در دولت حداقل ۴۰ تا ۴۵ روز به طول می‌انجامد و این لایحه در سریع‌ترین زمان ممکن اواخر مهر یا اوایل آبان به مجلس ارائه می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: اگر لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه در اواخر مهر و اوایل آبان به مجلس ارائه شود ما تا پایان سال ۱۴۰۱ آن را به تصویب خواهیم رساند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه بین ۵ تا ۶ ماه در مجلس به طول می‌انجامد.

وی افزود: اگر دولت بتواند لایحه برنامه هفتم توسعه را تا اوائل آبان به مجلس ارائه کند این حسن را دارد که لایحه برنامه بر تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ سایه خواهد انداخت و در سایه این برنامه و بودجه سال آینده به تصویب خواهد رسید.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار