جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع):

مرز‌ها در امنیت کامل است/ مردم عراق سنگ تمام گذاشتند

سردار غیب‌پرور گفت: تمامی مرز‌های ایران و عراق در امنیت کامل است و مشکلی برای تردد زائرین وجود ندارد، اما مردم برنامه بازگشت خود را مدیریت کنند.
کد خبر: ۵۴۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ - 17September 2022

مرز‌ها در امنیت کامل است/ مردم عراقی با مهمانداری خود سنگ تمام گذاشتند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) با بیان اینکه با تلاش و هم افزایی عوامل اربعین امسال همانند سال‌های گذشته به خوبی و باشکوه برگزار شد، اظهار داشت: حدود ۴۰ هزار نفر طی ۱۰ شب از ظرفیت موکب احمد ابن موسی (ع) بهره‌مند شدند

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه موکب احمد ابن موسی (ع) تا روز اربعین حسینی برپا است، از مردم خواست که برنامه سفر خود را مدیریت و با طمأنینه به سمت مرز‌ها برگردند چرا که فردا و امشب موج بازگشت مردم به کشور است.

وی گفت: مرز‌ها در امنیت کامل است و هیچ مشکلی وجود ندارد و همه نیرو‌ها در دو سمت مرز در آمادگی کامل قرار دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) ضمن قدردانی از ارائه خدمات گسترده کشور عراق به زائران، گفت: علی‌رغم وسیع بودن میزان خدمات و مواکب ایران، اما مردم عراقی با مهمانداری خود سنگ تمام گذاشتند که جا دارد از مسئولان عراقی تشکر ویژه کنیم.

سردار غیب پرور عنوان کرد: اگرچه جمعیت چند میلیونی وارد کشور عراق شد و شاهد تمرکز زیاد جمعیتی در نجف و کربلای معلی بودیم، اما حادثه خاصی رخ نداد.

وی در خصوص وضعیت موکب احمدابن موسی (ع) نیز با یادآوری اینکه ارائه خدمات رفاهی، پذیرایی و بهداشتی در این موکب امسال همان خدمات پارسال، اما زیباتر و منظم‌تر بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این توفیق نصیب مردم فارس شد که شاهد پذیرش زائران غیرایرانی و ایرانی از فارس و سایر استان‌های کشور باشیم.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها