جانشین فرمانده فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رمز موفقیت ما در هشت سال جنگ «مقدس» بودن آن است/ روحانیت نقش بی‌بدیلی در جنگ ایفا کرد

سردار رضایی گفت: رمز موفقیت ما در هشت سال جنگ مقدس بودن آن است؛ رزمندگان با ایمان به خدا، اخلاص و خود را ندیدن توانستند در برابر تحریم‌های دشمن ایستادگی کنند و در جنگی نابرابر پیروز و سربلند شوند.
کد خبر: ۵۴۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰ - 21September 2022

رمز موفقیت ما در هشت سال جنگ مقدس بودن آن است/ روحانیت نقش بی‌بدیلی در جنگ ایفا کردسردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه اگر امروز تجزیه و تحلیل کنیم که چرا جنگ را دفاع مقدس می‌نامیم، خیلی از مشکلات ما برطرف خواهد شد، اظهار داشت: امروز اگر بتوانیم دفاع مقدس را به خوبی تبیین کنیم، مشکلات ما در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی اقتصادی و حتی روابط‌ بین‌الملل برطرف خواهد شد.

سردار رضایی ادامه داد: رمز موفقیت ما در هشت سال جنگ مقدس بودن آن است؛ رزمندگان با ایمان به خدا، اخلاص و خود را ندیدن توانستند در برابر تحریم‌های دشمن ایستادگی و در جنگی نابرابر، پیروز و سربلند شوند.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه جنگ تحمیلی را می‌توان جنگ جهانی سوم دانست، خاطرنشان کرد: ولی فقیه، روحانیت و ولایتمداری نقش بی‌بدیلی در جنگ ایفا کردند و ایجاد وحدت و انسجام بین مردم، توطئه‌های داخلی را خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ کسانی حضور پیدا کردند که شاید هیچ‌گاه امام خمینی (ره) را از نزدیک ندیده بودند، گفت: در جنگ مردم همراه رزمندگان بودند و تمامی دارایی خود را برای کمک به جنگ ارسال می‌کردند.

سردار رضایی گفت: دفاع مقدس سراسر درس ایثارگری، شجاعت و رشادت بود؛ رزمندگان در زمان جنگ همزمان با عملیات‌ها فن و فنون مختلف را فرامی‌گرفتند.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران صاحب تمامی تجربیاتی است که در هشت سال دفاع مقدس فراگرفت، گفت: ما امروز در کشورداری هیچ دغدغه‌ای نداریم؛ چرا که ما تجربیات بسیار خوبی را در هشت سال جنگ به دست آوردیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار